سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تعویق مسابقات کشورهای اسلامی

رحیمی: شانس اعزام تیم جهانی تکواندو به اسپانیا بیشتر شده است

ناظر کمیته ملی المپیک گفت: شانس اعزام تیم ملی جهانی تکواندو به تورنمنت اسپانیا با لغو اعزام تیم کشورهای اسلامی بیشتر شده است.

اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: اردوی تیم های ملی تکواندو را زیر نظر داشتم. تمرینات منظمی برگزار می شود و چنانچه تاریخ برگزاری بازی های کشورهای اسلامی قطعی شود به احتمال زیاد یک مرحله از اردوی تیم ملی برای این مسابقات تعطیل می شود.
وی افزود: در هر صورت با لغو اردوی تیم اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی و با تعطیلی رقابت های لیگ، بازیکنان این تیم عملا بی کار هستند و به احتمال زیاد با توجه به اولویت فدراسیون برای آماده سازی تیم جهانی، این حق برای کادر فنی وجود دارد تا از تکواندوکاران مستعد تیم دوم تکواندو هم در اردوی جهانی استفاده شود.
وی تصریح کرد: در واقع مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی اصلی تکواندو براساس نیاز تیم ملی، بازیکنان مورد نظر خود را گزینش کرده اما شاید در برخی اوزان نفراتی از تیم بازی های اسلامی به اردوها دعوت کند.
رحیمی در خصوص لغو احتمالی اعزام تیم ملی به رقابت های بین المللی اسپانیا گفت: با توجه به تعویق احتمالی بازی های کشورهای اسلامی، تیم ملی تکواندو "ب" هم به تورنمنت اسپانیا اعزام نمی شود و با توجه به مشکلات مالی فدراسیون این شانس برای اعزام تیم جهانی بیشتر می شود.
وی ادامه داد: فدراسیون برای اعزام به اسپانیا اسامی 45 نفر را اعلام کرده که هزینه اعزام آنها حدود 145 میلیون تومان می شود که با عدم اعزام تیم بازی های اسلامی، این اعزام می تواند برای محک تکواندوکاران محک خوبی باشد.

برچسب ها: تکواندو ، اردو ، اسپانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.