سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاصله‌ي بازاريابي تا نهادينه شدن

بازاريابي در بين واحدهاي توليدي بايد به يک فرهنگ نهادينه تبديل شود.

رجب‌لو کارشناس بازاريابي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بازاريابي به عنوان يک فرهنگ نهادينه در کشور بايد مورد توجه قرار بگيرد.

وي با بيان اينکه تمام قواي واحدهاي فروش صرفا در فروش محصول شرکت‌ها گنجانده شده افزود: رعايت حقوق مشتري و مشتري مداري تنها به شعاري در واحدهاي فروش تبديل شده است.

رجب‌لو در ادامه اظهار داشت: رعايت اصول مديريت فروش بايد مورد توجه قرار بگيرد.

اين کارشناس بازاريابي تصريح کرد: اصول مديريت فروش در مورد برندهايي که در خارج از کشور عرضه مي‌شود نيز بايد رعايت شود.

رجب‌لو در پايان خاطر نشان کرد: حضور در بازار رقابتي علاوه بر کيفيت و قيمت مناسب به نحوه‌ي عرضه‌ي کالا نيز بستگي دارد./ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.