سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

عید دیدنی کرمانی ها و آبادانی ها

تیم مس کرمان در اولین دیدار خود در سال جدید ، جمعه میزبان نفت آبادان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان از هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ، نارنجی پوشان مس ساعت 17 جمعه شانزدهم فروردین در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف قعرنشینان نفت آبادان می روند.
تیم نفت آبادان که در جایگاه هفدهم جدول رده بندی قرار دارد در حالی برای ماندن در لیگ برتر تلاش می کند که از چهارم فروردین با سرمربی جدید در حال تمرین است.
در آستانه این دیدار نشست خبری سرمربیان دو تیم در شهر کرمان برگزار شد.
لوکا بوناچیچ ، سرمربی تیم مس کرمان وضعیت تیم مس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : در دیدارجمعه نه بازیکن محروم داریم و نه بازیکن مصدوم و برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.
بوناچیچ با اشاره به اینکه تیم نفت آبادان وضعیت حساسی دارد و به احتمال زیاد دفاعی بازی می کند افزود : وقتی حریف ما دفاعی بازی می کند بچه های ما فضای کافی برای نمایش یک بازی حرفه ای ندارند.
سرمربی تیم مس کرمان مشکل اصلی تیمش را نبود یک بازیکن بازی ساز عنوان کرد و افزود : داشتن بازیکن خوب مهمتر از داشتن سرمربی خوب است.
وی در خصوص اینکه در فصل آینده هم تیم مس را همراهی خواهد کرد یا خیر پاسخ قطعی نداد و تصریح کرد : ترجیح می دهم هدایت تیمی را بر عهده بگیرم که برای اول تا سوم شدن بجنگد ، نه برای حضور در لیگ برتر.
سعید سلامت ، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان هم با اشاره به اینکه در چهار بازی باقی مانده تا پایان فصل تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در لیگ برتر بمانیم گفت : من از چهارم فروردین کار خود را به عنوان سرمربی تیم نفت آبادان شروع کرده ام و در این مدت سعی کردم روی ساختار دفاعی تیم کار کنم و ضعف آن را برطرف کنم.
سلامت، تیم مس را تیمی قوی ارزیابی کرد و افزود : این تیم کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و در این فصل نتایج خوبی به دست آورده است.
وی خاطر نشان کرد : در دیدار جمعه بازیکن مصدوم نداریم ولی عباس مرداسی ، حسین کعبی و سیامک سرلک به علت محرومیت تیم را همراهی نمی کنند.
سلامت با اشاره به تمرینات اخیر تیم نفت آبادان گفت : امیدواریم در بازی جمعه سه امتیاز را از آن خود کنیم.

تیم مس کرمان هم اکنون با 43 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی و صنعت نفت آبادان با 19 امتیاز در جایگاه هفدهم این جدول هجده تیمی قرار دارد./ع

برچسب ها: کرمان ، آبادان ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.