سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ نادري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

تعقيب و گريز خونين پليس با سارقان مسلح

سركلانتر چهارم پليس پايتخت گفت: طي يك تعقيب و گريز خونين ماموران توانستند سارقان مسلح را دستگير و روانه زندان كنند.

سرهنگ علي احمد نادري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران اطلاعات كلانتري 120 سيدخندان در پي اقدام يك باند بزرگ به سرقت و زورگيري مسلحانه و شكايت تعدادي از شهروندان بلافاصاله اقدامات خود را آغاز كردند.
سركلانتر چهارم پليس پايتخت در ادامه افزود: ماموران پس از چندين روز كار اطلاعاتي توانستند متهمان را در محدوده حوزه استحفاظي با يك دستگاه پاترول شناسايي و رديابي كنند.
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: چند اكيپ زبده از ماموران فاتب بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدندو متهمان با رويت ماموران اقدام به فرار كرده و وارد اتوبان شدند.
وي افزود: پس از چند دقيقه تعقيب و گريز و شليك چندين تير از سوي متهمان به سوي ماموران انتظامي، عوامل واحد گشت به تير اندازي پرداخته و با شليك 15 تير جنگي موفق به پنچر كردن چهار چرخ پاترول شدند.
سرهنگ نادري ادامه داد: پس از واژگوني پاترول يك نفر از متهمان موفق به فرار شد و مابقي نيز به نام‌هاي مسعود، محمد، علي دستگير و به دليل مصدوميت از نواحي مختلف به بيمارستان انتقال داده شدند.
سركلانتر چهارم پليس پايتخت ابراز داشت: ماموران متهمان را مورد بازجويي فني و پليسي قرار داده و توانستند مخفيگاه متهم فراري به نام حسين شناسايي كنند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه گفت: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شده و با هماهنگي مقام قضايي وارد مخفيگاه شدند و به دليل حساسيت موضوع با رعيت به كارگيري سلاح و شليك چند تير جنگي 4 متهم را از جمله متهم فراري دستگير كردند و به جهت سير مراحل قانوني به مقر انتقال داده شدند.
گفتني است متهمان درگفته‌هاي خود به بيش از 10 فقره زورگيري و سرقت معترف شدند./ل

برچسب ها: تعقیب ، گریز ، خونین ، پلیس ، سارقان ، مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.