سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنبش فتح:

اسرائيل ؛ مسئول شهادت شهيد ابوحمديه

سخنگوي جنبش فتح، رژيم صهيونيستي را مسئول به شهادت رساندن شهيد ميسره ابوحمديه دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه الميادين ؛ اسامه القواسمي درباره موضع جنبش فتح در قبال  اين جنايت گفت: اشغالگران اسرائيلي را مسئول کامل اين جنايت مي دانيم. اسرائيلي ها ژنرال ميسره ابوحمديه را با درمان نکردن به قتل رساندند.
                              

 تصميم مقامات اسرائيلي در سطوح امنيتي،سياسي و شهرک سازي اين است که فلسطينيان در هر نقطه اي کشته شوند. ما جرايم اسرائيل را جنايت جنگي مي دانيم که در مغايرت با قوانين بين المللي قرار دارد. با وحدت ملي،مقاومت مردمي و رفتن به دادگاه کيفري بين المللي بايد عليه اشغالگران اسرائيلي به سبب کشتن ژنرال ميسره ابوحمديه و ديگر اسراي قهرمان فلسطيني اعلام جرم کرد. بايد مجازات هاي مورد نظر عليه اشغالگران اسرائيلي اعمال شود. با وجود سفر اوباما به منطقه و تلاش هاي بين المللي براي محدود کردن سرکوبگري هاي اسرائيل شاهد آن هستيم که اين رژيم بر تشديد جرايم خود اصرار دارد. اقدامات غير قانوني اين رژيم عليه اسراي فلسطيني در زندان ها و شهرک سازي ادامه دارد. 

پيام ما در جنبش فتح به ملت فلسطين اين است که متحد شوند و براي مقاومت مردمي در همه نقاط تظاهرات کنند تا اشغالگران اسرائيلي به مسئوليت هاي قانوني و اخلاقي خود واقف شوند و حقوق ملت فلسطين را به رسميت بشناسند.

وي درباره احتمال از سرگيري مذاکرات ميان تشکيلات خودگردان فلسطين و رژيم صهيونيستي گفت: نزديک به چهار سال است که هيچ مذاکره اي برگزار نشده است و تا زماني که اسرائيل کشور فلسطين، قطعنامه اي بين المللي و گزينه دو کشور را بر اساس مرزهاي سال 1967 به رسميت نشناسد هيچ مذاکره اي با اسرائيل برگزار نخواهد شد.

                                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: فتح ، اسرائیل ، شهید ، شهادت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.