سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فصل اعتصاب ها در انگليس

در پي اعلام اعتصاب 24 ساعته کارکنان گمرک انگليس، بازگشت مسافران از تعطيلات بهاري، با مشکل روبرو خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ روز دوشنبه 19 فروردين، 12 هزار نفر از کارکنان گمرک در انگليس، دست به اعتصاب خواهند زد و بدين ترتيب، مسافراني که قرار است پس از پايان تعطيلات بهاري، از طريق بنادر و فرودگاه ها، به اين کشور بازگردند، با مشکل روبرو خواهند شد. 

اعضاي اتحاديه کارکنان گمرک که ماه پيش و همزمان با ارائه بودجه دولت به مجلس، اعتصاب و تظاهرات کرده بودند، شلوغ ترين روزهاي سال را به منظور مخالفت با تصميم هاي اقتصادي دولت اين کشور انتخاب کردند .همچنين اعلام شد بخشي از 55 هزار عضو اتحاديه کارکنان شاغل در بخش ماليات نيز قرار است به اين اعتصاب بپيوندند.

اتحاديه هاي کارکنان در انگليس امروز اعلام کردند در اعتراض به سياست هاي رياضت اقتصادي دولت اين کشور، درصددند اعتصابي با شرکت سه ميليون نفر از کارکنان سامان دهند که پس از اعتصاب سراسري سال 1926 در اين کشور، نخستين اعتصاب سراسري به شمار مي رود. در اين اعتصاب گسترده که پس از گذشت 87 سال از اعتصاب سراسري نه روزه صورت خواهد گرفت، قرار است کارکنان بخش دولتي و خصوصي، شرکت کنند. 

بزرگ ترين اتحاديه کارگري انگليس با 4/1 ميليون عضو، اين اعتصاب را پيشنهاد و اتحاديه کارکنان دولت با 3/1 ميليون عضو، آن را تاييد کرده است.

                                      آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.     
برچسب ها: اعتصاب ، انگلیس ، کارمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.