سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدير استاندار بوشهر از يگان هاي ويژه

استاندار بوشهر در راستاي اجراي موفق طرح سالم سازي دريا از يگان هاي ويژه استان تقدير و تشكر نمود و وجود يگان ويژه مقتدر را در سطح استان يك افتخار دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، از چهارشنبه آخر سال تاكنون طرح هاي انضباط اجتماعي ، ارتقاء امنيت و سالم سازي دريا بر عهده كاركنان يگان ويژه پاسداران استان بوشهر گذارده شده ، كه اجراي اين طرح ها مطابق با خصيصه يگان ، همراه با صلابت ، توانمندي و اقتدار با رعايت حقوق شهروندي است.

اجراي مقتدرانه طرح هاي سالم سازي دريا و ارتقاء امنيت اجتماعي در طول ايام نوروز و اين عملكرد شايسته يگان هاي ويژه، استاندار بوشهر"فريدون حسنوند" را بر آن داشت تا در جمع كاركنان ، مراتب تقدير و تشكر خود را از وضع امنيت موجود به ويژه در سواحل دريا اعلام نمايد.

فريدون حسنوند گفت: موفقيت طرح سالم سازي دريا، اقبال عمومي و ميزان رضايتمندي مردم از امكانات اين طرح، به دليل همت و تعاملي است كه بين مسئولان استان و شهرستان به وجود آمده است.

وي با اعلام اين مطلب گفت: نعمت خدمتگزاري خالصانه در نظام مقدس جمهوري اسلامي موهبتي است الهي كه نصيب انسان هاي مؤمن، متعهد و جهادگر مي شود و اگر چه كار براي رضاي خداوند سبحان باشد هيچ چيز جز رضاي او پاداش تن و فكر خسته بندگان مخلص او نيست.

استاندار بوشهر تصريح كرد: به مصداق آيه شريفه (‌من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق) از زحمات خالصانه و تلاش هاي ارزنده فرمانده يگان ويژه بوشهر در برگزاري موفق ( طرح سالم سازي دريا ) در سال جاري تقدير و تشكر مي نمايم./ز
برچسب ها: استاندار ، یگان ، بوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.