سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

مردم جمهوري آذربايجان در صورت برگزاري رفراندوم خواهان الحاق سرزمينشان به خاک ايران هستند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به برگزاري نشست ضد ايراني در باکو گفت: اين نشست يک نشست وقيحانه و بي‌شرمانه بوده بنابراين جمهوري آذربايجان اين را بايد بداند که اين کشور در گذشته جزئي از خاک ايران بوده و اگر در اين کشور نظر سنجي برگزار شود، قطعنا مردم اين کشور خواهان الحاق سرزمينشان به خاک ايران هستند.

محمد صالح جوکار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به برگزاري نشست ضد ايراني در جمهوري آذربايجان (باکو)، گفت: دولت آذربايجان بايد اين را بداند که اين کشور در گذشته جزئي از خاک ايران بوده و اگر در اين کشور نظر سنجي برگزار شود، قطعنا مردم اين کشور خواهان الحاق سرزمينشان به خاک ايران هستند.

وي در ادامه افزود: اين نشست يک نشست وقيحانه و بي‌شرمانه بود که متاسفانه دولت جمهوري آذربايجان به این موضوع دامن زده است.

نماينده يزد و صدوق با تاکيد بر اينکه برگزاري اين چنين نشست‌هايي تنها به ضرر جمهوري آذربايجان تمام خواهد شد، تصريح کرد: بهتر است سران جمهوري آذربايجان به جاي دامن زدن به چنين مسائلی که تنها عرصه را برای خودشان تنگ و خطرناک می‌کند به مسائل اصلي و کلان‌تري در منطقه توجه داشته و از سناريوهايي‌ که در منطقه ساخته مي‌شود، دوري کنند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطر نشان کرد: دستگاه ديپلماسي و سياست خارجي کشورمان بايد به برگزاري اين نشست به صورت جدي برخورد داشته و جمهوري آذربايجان سر جاي خود بنشانند، اين مسئله نبز قطعا در کميسيون امنيت ملي و سیاست خارجی مجلس مورد بررسي خواهد گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.