سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/نماینده قصرشیرین:

آسايش و امنيت كنوني كشور مرهون فداكاري شهدا و ايثارگران است

نماينده مردم شهرستان هاي قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب در مجلس شوراي اسلامي گفت: شهداي انقلاب اسلامي همچون نگيني بر تارك تاريخ حماسه، ايثار و آزادگي ايران اسلامي مي درخشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح اله حسيني به همراه فرماندار و جمعي از مسوولان محلي بمناسبت ايام سال نو و آغاز بهار طبيعت با حضور در منزل تعدادی از خانواده شهداي اين شهرستان، با آنها ديدار كردند.

حسینی با بيان اينكه تجليل از خانواده معزز شهدا تجديد ميثاق با شهيدان و آرمان هاي امام راحل (ره) و ولايت فقيه است، افزود: امروز ثمرات و بركات خون شهدا موجب شده تا اين نظام الهي و اسلامي مستحكم تر از گذشته و سرافرازانه در زمينه هاي مختلف خوش بدرخشد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، آسايش و امنيت كنوني كشور را مرهون فداكاري و از جان گذشتگي شهدا و ايثارگران دانست و گفت: اگر كشور ما در زمينه هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي به پيشرفت و توسعه دست يافته است، مرهون فداكاري كساني است كه در بحراني ترين روزها و سخت ترين آزمون ها سينه هايشان را سپر كردند و در مقابل خطر، هوشيارانه و صبورانه ايستادند تا به پيروزي برسند.

فرماندار سرپل ذهاب نيز در اين ديدار، عزت، اقتدار، عظمت، سربلندي و پيشرفت ملت ايران را مرهون خون پاك و مطهر شهدا دانست و گفت: بدون شك سرافرازي امروز ايران اسلامي به بركت مقاومت و پايداري تمام كساني است كه در مسير آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي حركت كردند.

مسوولان سرپل ذهاب با حضور در منزل خانواده شهيدان حسني جعفري، مرادي و حيدري و جانباز شهيد بهاری ياد و خاطره شهداي گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشتند./ع

برچسب ها: کرمانشاه ، مرهون ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.