سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام نوروز صورت گرفت؛

بازدید 800 هزار نفر از بازار تبریز / موزه آذربایجان پربازدید ترین موزه

بیش از 800 هزار نفر از محوطه تاریخی بازار تبریز بازدید کردند به طوریکه پر بازدید‌ترین محوطه تاریخی در استان اذربایجان شرقی بود.

"تراب محمدی" رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: پربازدیدترین موزه‌های استان آذربایجان شرقی در ایام نوروز موزه آذربایجان با 250 هزار نفر بوده است.
وی افزود: از میان مکانها و محوطه های تاریخی این استان محوطه تاریخی بازار تبریز با 800 نفر بازدید کننده رتبه اول را داشته و کندوان با 520 هزار نفر در رتبه دوم بیشترین بازدید کنندگان را به خود اختصاص داده است.
"محمدی" تصریح کرد: حدود 410 هزار نفر نیز از کلیسای "سنت استپانوس" بازدید کردند.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی بیان کرد: در 13 روز تعطیلات نوروز یک میلیون و 500 هزار کتابچه، بروشور، نقشه گردشگری و سی‌دی معرفی جاذبه های تاریخی استان میان مسافران توزیع شد.
فروش 600 میلیون تومانی ص3نایع دستی و سوغات استان در محوطه مسجد کبود تبریز
وی اظهار داشت، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان آذربایجان شرقی در 600 غرفه در پنج نقطه شد تبریز و شهرهای بزرگ استان برپا به طوریکه بیشترین فروش محصولات صنایع دستی به بازارچه صنایع دستی که در محوطه مسجد کبود برپا شده بود با 600 میلیون تومان فروش اختصاص یافت./رم
برچسب ها: نوروز ، آذربایجان ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.