سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری 10 دوره تدبر در قرآن

مدیر عامل مؤسسه تدبر در کلام وحی از برگزاری 10 دوره تدبر در قرآن، در شهرهای مختلف در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مهدی صبوحی در قم با اشاره به طرح تدبر در قرآن اظهار کرد: این طرح در زمستان 83 با تصویب کمیسیون پژوهش‌های قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز به کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با پشتیبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور توسعه پیدا کرد.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تدبر در کلام وحی، با اشاره به عملکرد مؤسسه تدبر در کلام وحی تصریح کرد: این مؤسسه از طریق معاونت تهذیب حوزه علمیه، برگزاری کلاس‌های کارگاهی و همایش‌ها را در شهرهای مختلف در دستورکار دارد.

صبوحی به فعالیت در حوزه دانشجویی اشاره کرد و گفت: این مؤسسه در دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه قم، دانشکده سپاه (شهید محلاتی) و بنیاد علوم و معارف اسلامی فعالیت‌های اثرگذاری داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی مؤسسه تدبر در کلام وحی گفت: این مؤسسه تاکنون توانسته است 14 جلد کتاب تدبر، در قالب بسته آموزشی تدبر جزء سی‌ام قرآن را تألیف و منتشر کند.

مدیر عامل مؤسسه تدبر در کلام وحی از برگزاری 10 دوره تدبر در قرآن در سال جاری خبر داد و افزود: این دوره‌ها در شهرهای قم، کرج، رشت، گرگان، زنجان، تبریز، ارومیه، اصفهان، شهرکرد و زاهدان برگزار می‌شود.

صبوحی عنوان کرد: آزمون پذیرش این دوره‌ها بیستم اردیبهشت برگزار می‌شود و در هر شهر 40 نفر برای شرکت در دوره، انتخاب می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان این دوره‌ها کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های الهیات، ادبیات عرب، حافظان کل قرآن، مربیان ترجمه و مفاهیم خواهند بود که حداقل دارای دو سال سابقه فعالیت هستند.
برچسب ها: قم ، قرآن ، کلام وحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.