سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف 163 وسيله نقليه مسروقه توسط پليس اصفهان

با تلاش واحدهاي گشت انتظامي پليس مركز استان اصفهان در 13 روز نوروز امسال 163دستگاه خودرو و موتورسيكلت مسروقه كشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،سرهنگ "حسن ياردوستي "فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در گفت و گو با اين پايگاه با اعلام اين مطلب اظهار داشت:در پي اجراي طرح هاي ويژه انتظامي از ابتداي نوروز 92 تا كنون گشت هاي مستمر و هدفمند پليس مركز استان اصفهان در 13 روز نورورز امسال تعداد 163دستگاه وسيله نقليه مسروقه را كشف و ضبط كردند.
وي افزود: از اين تعداد 125 دستكاه خودرو و 38 دستگاه موتورسيكلت بوده كه تمامي آنها پس از سير مراحل اداري به مالباختگان بازگردانده شد كه اين كشف بزرگ عيدي خوبي براي اين عزيزان بود و توانست پس از مدتي نگراني و دلهره، لبخند رضايت را بر لبانشان بنشاند. 
سرهنگ ياردوستي گفت: در جريان كشف وسائل نقليه مسروقه مذكور تعدادي از سارقان خودرو و موتورسيكلت نيز دستگير شدند كه همگي آنها با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي داده شده و با صدور قرار روانه زندان شدند. 
وي در پايان با بيان اينكه امسال پليس در نوروز با هدف ايجاد امنيت و افزايش توان خود در كنار مردم بود ،گفت:همكاري مردم و تعامل خوب آنان با پليس در پيشگيري از سرقت ها و افزايش كشفيات موثر بوده است./ف

برچسب ها: کشف ، وسیله ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.