سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بهبود وضعیت خدمت رسانی در منطقه 22 همزمان با روز طبیعت؛

بوستانهای فرامنطقه ای و بزرگ منطقه 22 پذیرای بیش از یک میلیون گردشگر در روز طبیعت بود

بوستانهای فرامنطقه ای، محلی و بزرگ قطب تفریحی تفرجی پایتخت همزمان با 13 روز طبیعت میزبان بیش از یک میلیون گردشگر بود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « امسال با تمهیدات تدارک دیده شده وضعیت خدمت رسانی به مهمانان منطقه در روز طبیعت به مراتب بهتر از سالهای قبل و این اتفاق خوشایند موجب استقبال بیش از پیش شهروندان از فضاهای تفریحی گردشگری موجود در پهنه ی شمال غرب پایتخت بود. در بوستان جنگلی چیتگر با توجه به افزودن بیش از 5 هزار واحد پارکینگ روباز همچنین ساماندهی، تعریض و احداث شبکه های دسترسی بویژه بلوار شهید دستواره و برقراری دسترسی شرقی غربی این بوستان که از 12 فروردین ماه امسال به بهره برداری رسیده، مراجعه کنندگان بدون کمترین مشکل ترافیکی در دسترسی به این مجموعه گسترده، توانستند از امکانات مهیا شده در آن استفاده کنند. افزایش تعداد غرفه های پذیرایی، توسعه فضای سبز و تکمیل شبکه جامع آب شرب در مجموعه تفریحی تفرجی آبشار تهران نیز مشکلات احتمالی موجود در روز طبیعت سال گذشته را کاهش داده بود و این مجموعه همچون روز طبیعت سال گذشته و دیگر روزهای تعطیل، شاهد حضور صدها شهروند تهرانی و شهرستانی بود. »
مهندس مرادی خاطر نشان کرد: « بوستان جوانمردان ایران امسال اولین مراسم روز طبیعت را تجربه کرد. وسعت این بوستان همچنین امکانات مهیا شده در آن همچون غرفه های پذیرایی، شهروندان بسیار زیادی را از اقصی نقاط تهران و دیگر شهرستانها در این مجموعه جمع کرده بود و دایره خدمات رسانی در روز 13 فروردین به مهمانان این بوستان تازه احداث، با حضور نیروهای امدادی و دیگر نهادهای خدمت رسان ، تکمیلتر شد. »    
وی با اعلام اینکه هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مهمانان روز طبیعت منطقه، با مشارکت شهرداری منطقه و نهادهایی چون نیروی انتظامی و یگان ویژه، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر همچنین اداره راهنمایی و رانندگی و ... انجام شده بود، افزود: « امسال نیز چند دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات درمانی، طرح توزیع هیزم برای جلوگیری از شکستن درختان توسط گردشگران همچنین غرفه های توزیع مواد سوختی و غرفه توزیع آب معدنی افزون بر دیگر غرفه ها در بوستانهای بزرگ و عمدتا فرا منطقه ای همچون بوستان جنگلی چیتگر، آبشار تهران، جوانمردان ایران، خرگوش دره، لتمال کن و ... برپا شده بود.»
گفتنی است خدمات رسانی در روز طبیعت محدوده شمال غرب پایتخت با حضور و نظارت مستقیم مهندس مرادی شهردار منطقه صورت گرفت./ف
برچسب ها: بهبود ، طبیعت ، بوستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.