سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه چهاردهم

چگونه توضیحاتمان را بر روی اسلاید ها ضبط کنیم؟

شما می توانید توضیحات مربوط به هر اسلاید را ضبط کنید و در هنگام ارائه نمایش به مخاطبین صدای ظبط شده را نیز پخش کنید.

ضبط توضیحات صوتی بر روی اسلایدها(Record Narration)

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ،برای ضبط توضیحات صوتی مربوط به هر اسلاید راه های متفاوتی وجود دارد که در این جلسه به آموزش یکی از آنها می پردازیم.

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

1- یک میکروفون به کامپیوتر خود وصل کنید.

2- یک برنامه نمایشی را باز کرده و بر روی زبانه Slide Show کلیک کنید.

3- گزینه Record Narration را از گروه Setup انتخاب کنید.


کادر محاوره ای Record Narration برای شما باز می شود


برای تنظیم صدای میکروفون بر روی گزینه Set Microphone Level کلیک کنید تا کادر محاوره ای Microphone Check باز شود.با استفاده از اهرم لغزنده صدای میکروفون را تنظیم کنید.



4- بر روی دکمه Ok کلیک کنید،پیغام زیر ظاهر می شود.


این کادر ضبط صدا بر روی اسلاید جاری و یا اسلاید اول را می پرسد.با انتخاب گزینه دلخواه به نمای Slide Show می روید و ی توانید توسط میکروفون توضیحات مربوط به هر اسلاید را بخوانید و سپس با کلیک کردن ماوس به اسلاید بعدی بروید.در پایان پغام زیر برای شما نمایش داده می شود.

همزمان با ضبط صدا ،زمانبندی جدیدی برای نمایش اسلاید ها تعیین می شود که در صورت کلیک بر روی گزینه Save زمانبندی جدیدی برر وی اسلاید ها اعمال می شود و در صورتی که بر روی گزینه Don’t save کلیک کنید فقط توضیحات شما بدون زمانبندی جدید ثبت می شود.

برای شنیدن صدا،پس از روشن کردن بلندگو ها ی سیستم به نمای Slide Show بروید.همزمان با نمایش برنامه ،صدای ضبط شده شنیده می شود.

برچسب ها: ترفند ، آی تی ، پاورپوینت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.