سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تردد 50 ميليون خودرو از جاده هاي استان اصفهان

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان اصفهان از تردد 50 ميليون خودرو از جاده هاي اصفهان از آغاز طرح نوروزي تا به امروز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان سرهنگ" علي نيكبخت" با اعلام اين خبر اظهار داشت: طرح نوروزي پليس راه از 26 اسفند ماه سال 91 با حضور 100 درصدي نيروها در تمامي جاده هاي استان آغاز شد.

وي به افزايش 35 درصدي سفر به استان اصفهان اشاره کردو افزود: از ابتداي طرح نوروزي تا روز 12 فروردين ماه تعداد 50 ميليون سفر از استان اصفهان صورت گرفت كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

اين مقام مسئول ، از جمله اقدامات مهم پليس راه استان در ايام نوروز 92 را راه اندازي چندين ايستگاه امنيت و سلامت در جاده حادثه خيز استان، افزايش گشت هاي نامحسوس، تست اعتياد از رانندگاني كه سرعت بالايي داشتند، استفاده از كليه تجهيزات و دوربين هاي نظارت تصويري و امكانات ساير ادارات و ارگان ها براي كنترل سرعت رانندگان و اختصاص 50 تيم گشت نامحسوس براي كنترل تخلفات ناوگان عمومي مسافربري ذكر كرد.

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان به آمارها ی اعلام شده از افزایش تصادفات درجاده هاي استان اصفهان اشاره و عنوان کرد: در این حوادث تعداد افراد فوت شده امسال در مقايسه با سال قبل افزايش پيدا نكرده كه نشان مي دهد ماموران توانسته اند حوادث جاده اي را به رغم حجم بالاي مسافرت ها كنترل كنند.

سرهنگ نيكبخت از برخورد 30 تا 40 درصدي خودروها و اتوبوس هاي مسافربري متخلف در طول ايام نوروز خبر داد و گفت: در اين زمينه سختگيري هاي زيادي از سوي پليس انجام شد و تعداد قابل توجهي از خودروهايي كه مرتكب تخلفات حادثه ساز شده بودند با اعمال قانون و توقيف روبرو شدند.

رييس پليس راه استان اشاره ای هم به خارج شدن تعداد مسافران نوروزی از استان تا به امروزکرد وگفت: با توجه به تعطيلات روزهاي پاياني هفته همچنان پيش بيني مي شود جاده هاي استان به خصوص جاده اصفهان _ شيراز و جاده اصفهان _ تهران از حجم بسيار بالاي تردد برخوردار باشد.

سرهنگ نيكبخت توصيه کرد: رانندگان با استراحت و آرامش كامل و توجه به علايم جاده ها رانندگي كرده و سرعت مجاز را رعايت كنند تا بدون هيچ گونه حادثه اي به مقصد هاي خود برسند.

برچسب ها: اصفهان ، طرح ، نوروزی ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.