سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

بازدید چشمگیر گردشگران از 40 امامزاده و 7 مسجد شاخص تویسرکان

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری تویسرکان از بازدید چشمگیر گردشگران از 40 امامزاده و 7 مسجد شاخص تویسرکان خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ محمد‍‌جواد فتحی اظهار داشت: 40 امامزاده در تویسرکان وجود دارد که 23 امامزاده دارای بنای تاریخی واجد ارزش هستند این بقاع متبرکه در کنار آرامگاه حیقوق نبی(ع) در ایام نوروز و مناسبت‌های مختلف پذیرایی زائران زیادی هستند.
وی با بیان اینکه هفت مسجد شاخص تویسرکان نیز تعداد زیادی از مسافران و گردشگران را پذیرا هستند،اضافه کرد: مسجد جامع (میدان امام خمینی)، مسجد جامع سرابی، مسجد امیرالمؤمنین(ع) زرهان تویسرکان، مسجد دستجرده و... در ایام تعطیل نوروز زائران گردشگر زیادی را جذب کردند.
فتحی افزود: در جوار حرم مطهر حضرت حیقوق نبی(ع) به منظور اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران، میهمانان و گردشگران زائر ایستگاه تخصصی گردشگری از آغاز تا پایان تعطیلات نوروز فعال است.
وی از برگزاری نشست ادبی یاس کبود به مناسب ایام فاطمیه در مرقد حبقوق (ع) خبر داد و افزود: این نشست با شعرخوانی شاعران پیشکسوت و جوان تویسرکان در خصوص شخصیت فردی و اجتماعی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه (س) در حرم مطهر برگزار شد.
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری تویسرکان از ایجاد غرفه‌های دیگر از سوی اوقاف و امور خیریه شهرستان خبر داد و گفت: غرفه خیمه معرفت، قرآن بخوان و جایزه بگیر، و نقاشی در جوار آرامگاه حضرت برپا و کودکان و نوجوانان از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند./ع
برچسب ها: تویسرکان ، گردشگر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.