سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

انجام 2200ماموریت اورژانس خراسان جنوبی در طرح امداد نوروزی

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: از آغاز طرح امداد نوروزی تاکنون 2 هزار و 220 ماموریت توسط این مرکز انجام شده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ محمدرضا آذرکیش در ارتباط با طرح امداد نوروزی اظهار کرد: مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی 43 پایگاه فعال در طرح امداد نوروزی دارد.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های فعال در استان اضافه کرد: از این تعداد 34 پایگاه جاده‌ای و 9 پایگاه شهری به صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای طرح امداد نوروزی تاکنون 2 هزار و 220 ماموریت توسط اورژانس استان صورت گرفته است، تصریح کرد: از این تعداد 287 ماموریت مربوط به تصادفات بوده است.

آذرکیش ادامه داد: 300 نفر پرسنل در پایگاه‌های طرح امداد نوروزی استان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند.

وی، فواصل پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان را 30 تا 35 کیلومتر اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه زمان رسیدن به صحنه حادثه در ماموریت‌های شهری 3.9 دقیقه و ماموریت‌های جاده‌ای 7.3 دقیقه بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: استاندارد کشوری رسیدن اورژانس به محل حادثه در ماموریت‌های شهری هشت دقیقه و ماموریت‌های جاده‌ای 15 دقیقه است.

وی از جمله اقدامات طرح امداد نوروزی را اعمال نظارت ویژه بر ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی، استقرار در حاشیه جاده‌ها و نقاط حادثه‌خیز برای تامین آرامش روانی مسافران، یادآوری مخاطرات جاده‌ای، تامین ذخیره داروی و تجهیزات لازم، اعزام تیم‌های نظارت و بازرسی منظم، آماده‌باش تمامی یگان‌های عملیاتی، برقراری و برنامه‌های آموزشی برشمرد. /ع

برچسب ها: ماموریت ، اورژانس ، امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.