سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

کاهش چشمگیر شکایات زائران در نوروز 92 نسبت به سال‌های‌ گذشته

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی از کاهش چشمگیر شکایات زائران در نوروز 92 نسبت به سال‌های‌ گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی با اشاره به ظرفیت عظیم مشهد در حوزه زیارت و زائرپذیری اظهار کرد: ماهیت ستاد به معنی تجمیع و انسجام دستگاه‌ها برای خدمت به زائران است.

وی، یکی از ویژگی‌های ممتاز این ستاد را وجود تعامل و انسجام کاری در خدمت به زائران و گردشگران دانست و با بیان اینکه در ستاد تسهیلات زائران خراسان رضوی شاهد حضور اعتقادی و وجود باورمندی در میان اعضای ستاد هستیم، ادامه داد: یکی از اتفاقات مبارک در ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی، خدمت به زائران به قصد قرب الهی است.

وی با بیان اینکه ساماندهی زائران باید از مبادی ورودی شهرها آغاز شود، یادآور شد: در قالب برنامه‌های نظام‌مند از ابتدای ورود زائران تا پایان سفر باید آنان را همراهی کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دستگاه‌ها در عرصه خدمت‌رسانی به زائران حضور حداقلی نداشته باشند و تمام آنها برای ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

پژمان‌فر با اشاره به کاهش چشمگیر شکایات زائران در نوروز 92 در قیاس با سنوات گذشته، گفت: نباید به این موفقیت بسنده کرد و باید در مسیر ارتقای کیفی خدمت‌رسانی به زائر تلاش مضاعف شود.

وی عنوان کرد: برای ارائه خدمات، سرویس‌دهی و حضور حداکثری زائران داخلی و خارجی باید براساس نیازهای آنها برنامه‌ریزی کرد و برای حضور حداکثری زائران تلاش و اهتمام جدی صورت گیرد.

پژمان‌فر ادامه داد: یکی دیگر از وظایف مهم حاکمیت، ایجاد معنویت برای زائران است که دراین راستا باید اسباب آرامش و معنویت را برای زائران فراهم کرد./ع

 

 

برچسب ها: کاهش ، شکایات ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.