سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضي تردست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقق شعار امسال نيازمند عزم ملي است

يك حقوقدان گفت: تحقق شعار امسال نيازمند عزم ملي است و همه آحاد ملت و مسئولين بايد براي عملياتي شدن آن تلاش كنند.

"حسن تردست" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاري سال 92 از سوي رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال"حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"، اظهارداشت: اين شعار نشان دهنده ضرورت نگاه ويژه به مسايل سياسي و اقتصادي كشور است.

اين وكيل دادگستري ادامه داد: با توجه به اين كه در استانه اتنخابات رياست جمهوري هستيم حفظ وحدت سياسي بايد سرلوحه كاري آحاد مردم و مسئولين قرار داشته باشد.

وي با بيان اين كه انتخابات يكي از مهمترين برنامه‌هاي سياسي كشور است، افزود: قرار گرفتن همه گروه‌هاي سياسي در كنار هم و ايجاد فضاي آرام در جريان انتخابات، يكي از مهمترين مسايلي است كه بايد مورد توجه همه گروه‌هاي سياسي در آستانه انتخابات باشد.

تردست تصريح كرد: توسعه برنامه‌هاي اقتصادي سالم نيز يكي از دغدغه‌هاي مهم رهبري است كه بايد در فرايند اهداف اقتصادي كشور طي سال جديد مورد توجه قرار بگيرد.

وي با اشاره به برخورد جدي و به هنگام دستگاه قضا با مفاسد اقتصادي طي سال 91 افزود: مبارزه و برخورد با مفاسد اقتصادي كلان نيز يكي از برنامه‌هايي است كه به توسعه اقتصاد سالم و پويا كمك مي‌كند كه بايد ادامه داشته باشد.

اين قاضي بازنشسته خاطرنشان كرد: تحقق شعار امسال نيازمند عزم ملي است و همه آحاد ملت و مسئولين بايد براي عملياتي شدن آن تلاش كنند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.