سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هيچگونه جرم خشني در استان کردستان نداشته ايم

جانشين فرماندهي انتظامي استان کردستان با اشاره به افزايش 136 درصدي سفرهاي نوروزي به اين استان ، بيان داشت :امسال در تعطيلات نوروزي هيچگونه جرم خشن و تاثير گذاري را در استان نداشته ايم .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ قنبري جانشين فرماندهي انتظامي استان کردستان با اشاره به در پيش بودن روز طبيعت ،بيان داشت : پليس در خدمت مردم است و هدف پليس تعميم و تحکيم امنيت در جامعه مي باشد .

وي افزود: با اقدامات و تدابير صورت گرفته بحمدالله در ايام تعطيلات نوروزي هيچگونه جرم خشن و تاثير گذاري را در استان نداشته ايم که اين موضوع نويد خوبي براي مردم فرهنگي استان کردستان مي باشد .

جانشين فرماندهي انتظامي استان کردستان با اشاره به افزايش 136 درصدي سفرهاي نوروزي در اين استان ، عنوان داشت : افزايش سفرهاي نوروزي امسال نشان دهنده وجود امنيت مطلوب در استان است چرا که امنيت مطلوب مبناي همه پيشرفت ها محسوب مي شود .

سرهنگ قنبري با اشاره به آمادگي کامل اين فرماندهي در اجراي ماموريت هاي ترافيکي و انتظامي خود در روز طبيعت ، اظهار داشت: براي ارايه خدمات ترافيکي و انتظامي مطلوب به مردم و مسافران نوروزي و جلوگيري از وقوع هرگونه ناهنجاري اجتماعي و ترافيکي بيش از 950واحد گشتي در سطح استان فعال مي باشد .

اين مقام مسوول خاطر نشان کرد: در تعطيلات نوروز امسال 27 هزار و 166 واحد گشتي به همراه  53 هزار و 696 نفر ساعت کار در راستاي تامين امنيت شهروندان و مسافران نورزوي بکارگيري شده است .

وي با تشکر از همکاري خوب مردم با پليس ،خاطر نشان کرد : با برهم زنندگان امنيت مردم به طور جدي برخورد خواهد شداز اين رو هم استاني هاي عزيز و مسافران نوروزي که در اين استان به سر مي برند مي توانند در صورت بروز هرگونه مشکلي با مرکز 110 ارتباط برقرار کنند ./ز
برچسب ها: جرائم ، کردستان ، خشن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.