سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلولیت با رژیم گرفتن از بین نمی رود

سلولیت یا تجمیع موضعی غیر عادی چربی با رژیم گرفتن از بین نمی رود و به رژیم غذایی پاسخ نمی دهد.

دکتر عباس انتظاری، متخصص پیشگیری از بیماری ها و عضو هیات علمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  سلولیت يك نوع آنژیوپاتی ناشی از آسیب سیستم وریدي گردش خون، لنف و مویرگ ها است که این آسیب بافتی در زیر پوست حاصل شده و علل افزایش چربی در زیر پوست می شود.

وی تصریح کرد: این تجمیع غیر عادی چربی به رژیم غذایی پاسخ نداده و با رژیم گرفتن از بین نخواهد رفت.

دکتر انتظاری متذکر شد: از راه های  برطرف کردن سلولیت می توان به جراحی لیپوساکشن، درمان های رادیوفرکانسی و لیزر اشاره کرد.

این متخصص خاطر نشان کرد: لیزر درمان با افزایش گردش خون بافتی، کاهش چسبندگی ها و التهاب بافتی سبب کاهش تورم و تخلیه هر چه بیشتر مایعات زیر پوستی و کاهش سایز می شود.

وی خاطر نشان کرد: از جنبه دیگر، لیزر درمانی باعث نرم شدن بافت و از بین رفتن توده های کوچک و بزرگ می شود و خروج چربی از سلول های چرب سریع تر صورت گرفته و برداشت این ذخایر در اثر افزایش خون بافتی همراه با رژیم غذایی، امکان پذیر می شود.

این متخصص تاکید کرد: با تابش های متعدد طی جلسه های منظم و توصیه شده توسط پزشک، کاهش سایز و کم شدن التهاب در این بافت ها ایجاد می شود و نیز با افزایش ساخت کلاژن پوستی مانع شل شدن و افتادگی پوست می شود./ح
برچسب ها: سلولیت ، رژیم ، لیپوساکشن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.