سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردارکرمي:

راه اندازي مراکز دارالقرآن نشانگر اهتمام به توسعه فرهنگ قرآني است

فرمانده يگان هاي ويژه پاسداران ناجا با اشاره به راه اندازي مراکز دارالقرآن در سطح يگان هاي ويژه ناجا، گفت: راه اندازي اين مراکز نشانگر اهتمام ويژه به بسط و توسعه فرهنگ قرآني است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در راستاي آشنا شدن هر چه بيشترکارکنان با قرآن کريم، ارتقاء روحيه معنوي، توسعه فرهنگ و ترويج معارف الهي و اهل بيت، اولين مرکز دارالقرآن يگان هاي ويژه، با حضور سردار كرمي فرمانده يگان هاي ويژه، رئيس عقيدتي سياسي و فرماندهان مسئولين و جمع کثيري از کارکنان، در يگان ويژه تهران بزرگ افتتاح شد.
 
فرمانده يگان هاي ويژه در اين مراسم ضمن تأكيد بر لزوم سرمايه‌گذاري و برنامه‌ريزي براي راه اندازي مراکز دارالقرآن و پرورش مستعدان قرآني و با اشاره به فعاليت هاي فرهنگي يگان هاي ويژه ناجا، گفت: راه اندازي مراکز دارالقرآن در سطح يگان ها نشانگر اهتمام ويژه به بسط و توسعه فرهنگ قرآني است.
 
کرمي بيان داشت: توسعه فرهنگ قرآن و فراهم کردن زمينه انس کارکنان با قرآن بسياري از مشکلات آنان، نظير پايين بودن آستانه تحمل در برابر سختي هاي زندگي را مرتفع مي کند.
 
وي با تأكيد بر اين موضوع كه مؤسسات دارالقرآني منبع خوبي براي شناسايي استعدادها و جذب کارکنان به‌شمار مي‌روند، تصريح كرد: اين مراکز نقش توسعه و بسط فعاليت‌‌هاي قرآني را ايفا مي‌كنند كه مي‌توان در آن براي شناسايي استعدادهاي قرآني و جذب کارکنان همت گماشت.
 
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه به حمايت برنامه‌هاي آموزشي اين مراکز از سوي متوليان جريان‌هاي قرآني اشاره کرد و اظهار داشت: اگر برنامه‌هاي آموزشي از سوي دستگاه‌هاي متولي جريان‌هاي قرآني حمايت شود، در آينده شاهد توسعه سرمايه‌هاي قرآني در يگان هاي ويژه سراسر کشور خواهيم بود.
 
کرمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سخن پيامبر اسلام (ص) که مي فرمايند: "بي نياز ترين مردم کساني هستند که با قرآن باشند"، گفت: پس اگر طالب بي نيازي هستيم، بايد با قرآن انس گرفته و دستورات آن را در زندگي به کار بگيريم.
 
فرمانده يگان هاي ويژه افزود: قرآن حاوي دستوراتي است که اگر در زندگي فردي و اجتماعي ما پياده شود، سعادت دنيا و آخرت نصيب ما خواهد شد و در راه درست گام برمي داريم.
 
وي با تاکيد بر اين که خوشبختي ما در انس با قرآن است، خاطر نشان کرد: اميدوارم خداوند متعال توفيق خدمت به قرآن را هميشه به ما عطا کند و ما را در اين خدمتگزاري ياري فرمايد./ز

برچسب ها: قرآن ، فرهنگ ، ناجا ، بسط ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.