سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛

امريکا به منظور تأکيد بر تعهد خود براي دفاع از سئول در برابر تهديدات فزاينده کره شمالي، يکشنبه چند فروند جنگنده رادارگريز اف -22 را براي شرکت در رزمايش مشترک با کره جنوبي اعزام کرد.

آمارها نشان مي دهد كه وضعيت شهروندان انگليسي طي اين سالها نه تنها بهبود نيافته بلکه در برخي موارد حتي بدتر نيز شده است.
حملات 11 سپتامبر2001 آغازگر ادعاهاي فتنه انگيز رئيس جمهور وقت جرج بوش درباره جنگ بدون ميادين جنگي متداول بود؛ ادعايي که به اسم "جنگ با تروريسم" در دوره اوباما ادامه يافت.
آسیا تایمز در مقاله جديد خود تحت عنوان "تحريم هاي ضد ايراني شكست خورده اند" با تاکيد بر بي تاثير بودن تحريم ها معترف است كه قدرتهاي جهاني مي بايستي حق ايران را در دستيابي به فناوري صلح آميز هسته اي و غني سازي اورانيوم به رسميت شناسند تا اعتماد ايران نسبت به كشورهاي غربي جلب شود.
محمد عمرو، وزیر خارجه مصر، روز یکشنبه اعلام کرد که به نظر وی ایران باید در فرآیند طرح راه‌حلی دیپلماتیک برای مناقشه کنونی در سوریه شرکت داشته باشد.
منابع امنیتی عراق از افشای کودتایی خبر می دهند که با حمایت یک کشور عربی و تلاش سران حزب منحل بعث، از جمله عزت الدوری و معاونان وی طراحی شده بود.
وزارت دفاع کره جنوبی امروز (دوشنبه) از اجرای طرح جدیدی با نام بازدارندگی فعال خبر داد که به موجب آن هرنوع حمله موشکی از سوی کره شمالی به سرعت شناسایی خواهد شد.
"جرج صبرا" ، رئیس شورای ملی سوریه روز یکشنبه گفت، برخی کشورهای عربی و اسلامی وعده‌هایی را مبنی بر واگذاری کرسی سوریه در سازمان همکاری اسلامی به ائتلاف مخالفان سوری داده‌اند.
"حسین امیر عبداللهیان" معاون عربی آفریقایی وزیر خارجه ایران در کنفرانسی مطبوعاتی در قاهره از آمادگی همه جانبه ایران برای کمک به دولت مصر خبر داد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.