سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار سامانه دفاع موشکی "زنجیره کشتار" در کره جنوبي

وزارت دفاع کره جنوبی امروز (دوشنبه) از اجرای طرح جدیدی با نام بازدارندگی فعال خبر داد که به موجب آن هرنوع حمله موشکی از سوی کره شمالی به سرعت شناسایی خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ریانووستی ، افتتاح این طرح توسط وزیر دفاع کره جنوبی و همزمان با افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره کره صورت گرفت.
کیم کوان جیم، وزیر دفاع کره جنوبی امروز اعلام کرد که ارتش این کشور قصد ساخت یک سیستم تهاجمی را دارد که قابلیت واکنش سریع حملات موشکی و هسته‌ای از سوی کره شمالی را دارد.
وزارت دفاع همچنین قصد استقرار سامانه دفاع موشکی موسوم به " زنجیره کشتار" را قبل از برنامه از پیش تعیین شده دارد. به گفته وزارت دفاع کره جنوبی این سیستم دارای قابلیت شناسایی، رهگیری و انهدام اهداف موشکی و هسته‌ای کره‌شمالی است.
در همین راستا "پارک گیون های"، رئیس‌جمهور کره جنوبی نیز امروز دوشنبه تهدید کرد به هر نوع اقدام تحریک‌آمیز از سوی کره شمالی بدون هیچ‌گونه ملاحظه سیاسی پاسخ نظامی قاطع و سریع می‌دهد.
این اظهارات رئیس‌جمهور کره جنوبی دو روز بعد از آن بیان شد که پیونگ‌یانگ اعلام کرده است وارد "وضعیت جنگی" با همسایه جنوبی خود شده است.






برچسب ها: بین الملل ، کره ، شمالی ، جنوبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.