سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطيلي فرودگاه اسکندریه مصر در پی اعتراض کارکنان

رسانه های دولتی مصر اعلام کردند دولت این کشور امروز فرودگاه اسکندریه، دومین فرودگاه بزرگ مصر، را تعطیل کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری رویترز ؛تعطیلی این فرودگاه بعد از آن صورت گرفت که کارکنان آن در اعتراض به پایین بودن دستمزد خود بر روی باند فرودگاه تجمع کردند.
خبرگزاری رسمی مصر (منا)‌ اعلام کرد کارکنان بخش کنترل گذرنامه و بخش امنیت فرودگاه در باند فرودگاه تحصن کردند و از مسئولان خواستند از محل درآمدهای فرودگاهی مبالغی به حقوق آنها افزوده شود.
مسئولان فرودگاه ضمن ابراز تاسف از وضعیت به وجود آمده اعلام کردند فرودگاه البرج اسکندریه تا ساعت هشت بامداد به وقت گرینویچ همچنان بسته خواهد ماند.
به دنبال بروز این وضعیت، پروازهای برخی شرکت های هواپیمایی به مقصد اسکندریه لغو شد. شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، شرکت هواپیمایی ناس ایر عربستان سعودی، و شرکت هواپیمایی ایر عربیای شارجه از جمله شرکت هایی بودند که پروازهای خود به مقصد اسکندریه را لغو کردند.
هواپیماهایی هم که در زمان آغاز تحصن به مقصد اسکندریه در حرکت بودند به سوی فرودگاه قاهره هدایت شدند.
کارکنان فرودگاه قاهره نیز روز پنجشنبه گذشته اعتراض مشابهی را عنوان کردند، اما این اعتراض ها خللی در ترافیک هوایی در این فرودگاه به وجود نیاورد.
به دنبال تغییر رژیم در مصر، این کشور با بی ثباتی در خلال دو سال گذشته مواجه بوده است. این کشور از کسری شدید بودجه و بحران تورم و کمبود سوخت رنج می برد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.