سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در منوجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم 13 اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان منوجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حسن کوهپیما اظهار داشت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم 13 اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان منوجان برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام این آزمون از هفتم فروردین ماه آغاز شده و تا 23 فروردین ماه سال جاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان ادامه دارد و مواد آزمون شامل حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قران کریم، تدبر در قرآن کیم و صرف و نحو مقدماتی است.

کوهپیما در ادامه با تبریک ایام باستانی عید نوروز تصریح کرد: اعیادی که در ایران اسلامی مورد توجه قرار دارد، گاهی جنبه دینی و گاه جنبه ملی دارند، عید نوروز از جمله اعیادی است که جنبه ملی دارد و تاریخ پیدایش آن قبل از اسلام است، این عید با آمدن دین مبین اسلام و زدودن چهره خرافات مورد تأیید اسلام قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این ایام در شهرستان منوجان با دعوت از هنرمندان و طنزپردازان جنوب کرمان جشن نوروز با شکوه خاصی در این شهرستان برگزار شد.
برچسب ها: کرمان ، قرآن ، منوجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.