سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اسکان فرهنگیان از مرز 28 هزار نفر گذشت

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروزی از مرز 28 هزار و 751 نفر در استان اردبیل گذشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احمد محمود‌زاده افزود: از اول فروردین ماه تا 11 فروردین ماه در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اردبیل بیش از 54 هزار و 627 نفر روز اسکان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت 5 هزار و 340 خانوار فرهنگی به استان اردبیل مراجعه کرده و از تسهیلات نوروزی در نظر گرفته شده استفاده کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در 19 منطقه آموزشی 82 مدرسه با 640 کلاس درس در خدمت فرهنگیان است، گفت: ستادهای اسکان ما تا 15 فروردین ماه در خدمت هموطنان است و ما با 50 درصد تخفیف به فرهنگیان ارائه خدمات می‌کنیم.

محمود‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن یوم‌الله 12 فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: در این روز ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی متجلی شد و ملت ایران با تدبیر عالمانه امام راحل (ره) حاکمیت اسلام را بار دیگر با تمام شاکله خود به ثمر نشاندند.

وی از 12 فروردین به عنوان روز همیشه ماندگار تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران و یوم به بلوغ رسیدن اندیشه سیاسی و اعتقادی ملت ایران یاد کرد و افزود: در 12 فروردین برای همیشه به حاکمیت نظام استکباری پایان داده شد و در این روز شاهد بیعت مجدد امت با ولایت بودیم که به افسون ساحران و جادوگران نیز پایان داده شد/ع.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.