سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ثبت 40 تصادف در 10 روز تعطیلات نوروزی / 26 درصد تصادفات فوتی کاهش یافته است

رئیس پلیس راه استان اردبیل از وقوع 40 تصادف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ظرف 10 روز گذشته از تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سرهنگ معراج ظهیری افزود: در این مدت کل تصادفات رخ داده در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی از کاهش 26 درصدی تصادفات فوتی و 10 درصدی تصادفات جرحی خبر داد و گفت: بیشترین علت تصادفات در روزهای گذشته به دلیل سرعت بالا و واژگونی بوده که اغلب علت آن نیز خواب‌آلودگی راننده در اوایل صبح بوده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه پلیس استان با تمام تجهیزات و امکانات در 10 روز گذشته از تعطیلات نوروزی در خدمت هموطنان بوده و سعی کرده در جاده‌ها زمینه کاهش تصادفات را فراهم آورد افزود: امیدواریم همچنان تصادفات کاهش یافته و در روزهای پرترافیک ایام پایانی تعطیلات سفر ایمن و کم‌خطری را شاهد باشیم.

سرهنگ ظهیری از تدابیر ویژه ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد و تصریح کرد: از فردا اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور اردبیل – سرچم و اردبیل – آستارا انجام می‌شود به طوری که در این دو محور تردد هرگونه وسایط نقلیه سنگین و تریلی ممنوع خواهد بود.

وی ابراز داشت: در روز طبیعت نیز از تردد هرگونه وسایط نقلیه سنگین در این دو محور جلوگیری می‌شود تا با روان‌سازی ترافیک نوروز کم‌خطری را در ایام باقیمانده سپری کنیم./ع

برچسب ها: اردبیل ، ثبت ، تصادفات ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.