سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اردبیل به 6 پل غیر‌هم‌سطح نیاز دارد

استاندار اردبیل گفت: شهر اردبیل با توجه به حجم بالای ترافیک به احداث پنج تا شش تقاطع غیر‌هم‌سطح شهری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در اولین جلسه شورای ترافیک استان در سال 92 با اشاره به تاریخچه احداث پل غیر‌هم‌سطح در بزرگراه شهدا اعم از مبارزان، سعدی و بعثت اظهار داشت: احداث این پل‌ها قطعاً به کاهش ترافیک شهری کمک کرده هر چند در برخی از پل‌ها نظیر پیرعبدالملک مشکلات و نارسایی‌هایی وجود دارد.

وی تکمیل مطالعات پل ایستگاه سرعین و اجرای آن را از ضروریات و مطالبات مردم توصیف کرد و یادآور شد: این جای خوشحالی است که احداث پل ایستگاه سرعین امروز به یک خواسته و مطالبه مردمی تبدیل شده و اجرای آن می‌تواند از بار ترافیکی کمربندی اول و دوم اردبیل بکاهد.

استاندار اردبیل به چهار بانده کردن کمربندی دوم اردبیل به ویژه از میدان ایثار تا آزادگان اشاره کرد و گفت: این امر به کاهش تصادفات کمک کرده اما همچنان در منطقه نیار و آبی‌بیگلو نیازمند احداث پل‌های غیر‌هم‌سطح هستیم.

نیکزاد با قدردانی از درایت شهردار اردبیل در توافق مطلوب برای طراحی و اجرای پل‌های غیر‌هم‌سطح در کمر‌بندی و نقطه اتصال به ایستگاه راه‌آهن اردبیل به همت وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر وزیر و معاونین با زیرکی شهرداری اردبیل قرار شد تملک زمین را شهرداری انجام داده و طراحی و اجرای پل‌های غیر‌هم‌سطح به ویژه پل غیر‌همسطح کمر‌بندی اردبیل در منطقه نیار نقطه اتصال به راه‌آهن اردبیل را وزارت راه و شهرسازی عهده‌دار شود.

وی با اشاره به اجرای پل غیر‌همسطح در ورودی شهرک مسکن مهر در منطقه کوثر و شهرک نادری اردبیل بیان داشت: در شهر 500 هزار نفری اردبیل احداث پنج یا شش پل جزو ضروریات است.

رئیس شورای ترافیک استان از کارشناسان ترافیک و حمل و نقل شهرداری اردبیل، مشاوران و متخصصان خواست تا با بررسی و جمع‌بندی نهایی نظر خود را در خصوص اجرای پل غیر‌هم‌سطح ایستگاه سرعین اردبیل اعلام کنند تا زمینه اجرای این پروژه فراهم آید/ع.

برچسب ها: اردبیل ، جلسه ، شورای ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.