سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

دستگیری سارقان نوروزی منازل در لنجان اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: دو سارق حرفه‌ای منزل که با استفاده از موقعیت ایام نوروز و خالی بودن منازل اقدام به سرقت از این منازل لنجان می‌کردند توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی فروغ‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اعلام گزارش این سرقت‌ها موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات وسیعی را در این زمینه آغاز کردند و سرانجام رد پاهایی از این سرقت‌ها به دست آمد که نشان می‌داد این سرقت‌ها توسط دو سارق سابقه دار منزل انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این دو با آغاز تعطیلات نوروز 92 و خالی بودن منازل در شهر فولاد شهر از این فرصت سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت از منازل می‌کردند که موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفته و با تشکیل اکیپ ویژه هر دو سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با بیان اینکه در بازرسی از منازل متهمان تعدادی اموال مسروقه نیز کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.
برچسب ها: اصفهان ، سارق ، لنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.