سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس بازرسي کل ناجا:

ناجا سازمان ديني و مکتبي است

رئيس بازرسي کل ناجا در ديدار با فرماندهان و پليس هاي تخصصي انتظامي آذربايجان غربي، سازمان ناجا را يک سازمان کاملا ديني و متکي بر آموزه هاي ديني عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار"مجرد"رئيس بازرسي کل نيروي انتظامي کشور که روز گذشته جهت ارزيابي اقدامات نوروزي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي وارد استان شد ، در ديدار با فرماندهان و پليس هاي تخصصي ، از سازمان ناجا به عنوان يک سازمان کاملا ديني و متکي بر آموزه هاي ديني ياد کرد.
 سردار "مجرد" با مطلوب ارزيابي کردن اقدامات فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در تامين نظم و امنيت چهارشنبه آخر سال و تعطيلات نوروزي و کاهش جرايم خشن و آسيبهاي اجتماعي سطح استان تصريح کرد : حلول سال جديد همواره موجب شادي و نشاط مردم بوده است ولي شادي واقعي زماني محقق مي شود که وفاداري ، رعايت حقوق ديگران و ايستادگي در برابر سختي ها در وجود افراد متجلي شده و آثار مثبت و مضاعف خود را نمايان سازد.
 وي با اشاره به اينکه اعتلاي سازماني و ارتقاء اخلاق و منش کارکنان پليس در جلب رضايتمندي و اعتماد عمومي از اهداف مهم بازرسي کل ناجاست ، تاکيد کرد: سازمان ناجا سازمان ديني و مکتبي است و فرماندهان موظف مي باشند با بهره گيري از اين شاخصه زير مجموعه خود را رشد داده و به سمت کمال و تعالي سوق دهند.
 رئيس بازرسي کل ناجا مهمترين سرمايه سازمان ناجا را نيروي استاني آن برشمرد و افزود: هر قدر در ارتقاء و زنده کردن حس خودباوري کارکنان تلاش شود به همان ميزان اقتدار ناجا و اعتماد مردم به اين مجموعه افزايش خواهد يافت.
 سردار "مجرد" در ادامه از افزايش درصد تقديرهاي مردمي از عملکرد پليس و کاهش شکايات و انتقادات مردمي از عملکرد کارکنان ناجا خبر داد و گفت: اين وضعيت نشانگر حرکت آرام و رو به جلو نيروي انتظامي است که با وجود فرماندهان دلسوز و کارکنان خدوم و همچنين با اعمال سيستم نظارت تخصصي بازرسي افق روشنتري پيش رو است.
 رئيس بازرسي کل ناجا در خاتمه بر اجرايي شدن مفاد آيين نامه انضباطي توسط فرماندهان و تک تک کارکنان در تمام ماموريت ها تاکيد کرد و خاطر نشان ساخت : آيين نامه انضباطي ناجا با يک نگاه اسلامي نوشته شده و تاييد فرمانده کل قواء به آن مشروعيت بخشيده است.
برچسب ها: رئیس ، بازرسی ، کل ، ناجا ، دیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.