سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اجراي اولين مرحله طرح دستگيري قاچاقچيان و خرده فروشان انجام گرفت:

كشف نيم تن مواد مخدر در تهران

سردار ساجدي نيا از دستگيري 700خرده فروش؛ معتاد و قاچاقچي مواد مخدر در شهر تهران خبر داد و گفت:در اين عمليات نيم تن انواع مواد مخدر نيز كشف و ضبط شد.

 رييس پليس تهران بزرگ صبح امروز در گفتگو با خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران از دستگيري 700خرده فروش؛ معتاد و قاچاقچي مواد مخدر در شهر تهران خبر داد و گفت در اين عمليات نيم تن انواع مواد مخدر كشف و ضبط شد.
 اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه از ابتداي سال 92 طرح دستگيري قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر تهران طي چند مرحله به اجرا درآمده است گفت:"اين طرح بنابر درخواست شهروندان و در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور صورت گرفته است كه طي آن نيم تن انواع مواد مخدر از متهمان كشف و ضبط شده است.
وي با اشاره به اينكه طرح مذكور در مناطق جنوب؛ غرب؛ شرق و شمال تهران به اجرا در آمده است گفت:" در اين عمليات ها كه با همكاري مشترك پليس هاي تخصصي چون پليس مبارزه با مواد مخدر و پليس پيشگيري تهران بزرگ صورت گرفته است 700 نفر از قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر شناسايي و بازداشت شده اند.
 سردار ساجدي نيا؛ تصريح كرد:"در اين طرح همچنين بيش از 500 نفر معتاد تابلو و بي خانمان جمع آوري و تحويل مراكز بازپروري شدند.
 رييس پليس تهران بزرگ در پايان عنوان داشت:" اين طرح در روزهاي آتي نيز در قالب طرح امنيت محله محور ادامه دارد و شهروندان مي توانند از طريق پل ارتباطي مركز فوريت هاي پليسي 110 با پليس در ارتباط باشند. /

برچسب ها: سردار ، ساجدی ، دستگیری ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.