سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

12 فروردین، روز شکفتن احساسات پاک مردم فهیم و بصیر

نماینده ولی فقیه در استان،استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با انتشار بیانیه مشترکی در آستانه 12 فروردین تصریح کردند: این روز قطعه زرین دیگری بر بنای مستحکم افتخارات ایران عزیز و مایه خشنودی پیر جماران گشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری ، آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، اسماعیل نجار استاندار و محمدمهدی زاهدی رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در این بیانیه از دوازدهم فروردین به عنوان روز شکفتن احساسات پاک مردم فهیم، بصیر و تولد پرشکوه انقلاب اسلامی یاد کردند و این روز را گرامی داشتند.

در این بیانیه آمده است: یوم الله 12 فروردین، اراده ملتی بزرگ با اندیشه های الهی به ثمر نشست و نه تنها در سرزمین نام آور ایران بلکه در قلب همه ملت های آزاده جهان متجلی شد و انقلاب اسلامی به عنوان منشوری برای هدایت جامعه انسانی بروز و ظهور خیره کننده ای داشت.

این بیانیه می افزاید: فرخنده روز 12 فروردین مصداق عینی "تعز من تشاء و تذل من تشاء" آنگاه که مستکبران گیج و مبهوت از رخت بر بستن سلطه شیطانی و فرو ریختن کنگره های قصر 2500 ساله شاهنشاهی، از سویی دیگر مسلمانان و ایرانیان سرافراز و شادان از به ثمر نشستن خون پاک شهیدان و اینک پس از سال ها حماسه و خاطره بر آستان کبریایی حضرت دوست پیشانی تعظیم فرود آورده که با نفس مسیحایی فرزانه همه دهر حضرت امام (ره) و شعور ملت ایران، انقلاب اسلامی در لوای رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و به برکت خون شهیدان همچنان طلایه دار ظفر و الگوی همه ملت ها بالنده و پر صلابت به پیش می رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: درود بر ملت بزرگ ایران، درود بر مردم شهید پرور و انقلابی کرمان که سهم بزرگی از آن افتخار تاریخی خود را ثبت کردند و جاودان باد انقلاب اسلامی ایران./ع

برچسب ها: بصیر ، ایران ، شهیدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.