سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان کشور التزام عملي خود را نسبت به شعار سال نشان دهند

عضو شوراي تبیين مواضع بسيج دانشجويي کشور گفت: خدمت‌گزاران نظام جمهوري اسلامي مانند هميشه و بيشتر از قبل التزام عملي خود را به ولايت فقيه نسبت به شعار سال نشان دهند.

"سامان نيازي" در گفتگو با خبرنگار  دانشگاه باشگاه خبرنگاران با تبريک سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" در اين رابطه اظهار داشت: مقام معظم رهبري در هر برهه از تاريخ، انديشمندانه نام پر محتوايي را طبق نياز کشور براي سال جديد انتخاب مي‌کنند و اين نام‌گذاري مختص به همان سال وگذر از يک زمان خاص نخواهد بود، بلکه استمرار آن جهت آغاز يک حرکت در پيشبرد اهداف آرماني است.

وي در ادامه تصريح کرد: ملت غيور ايران بارها در طول تاريخ ظهور و تثبيت انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي مهم سياسي، پشتيبان و همراه ولايت فقيه بوده که اين بازوي مهم حمايت سياسي در هر کشوري قدرتمندترين قشر يک حکومت به‌شمار مي‌رود.

نيازي با اشاره به چگونگي طرح شعار "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" گفت: طرح و شکل‌گيري شعار حماسه‌اي و درخواست آن از به‌کارگيري تمام قواي مردمي در محقق شدن آن بدون علم بر اين قدرت در مردم نبوده، چرا که حماسه‌آفريني شاخصه ي ملت هميشه در صحنه کشور ايران است.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور با تاکيد بر لزوم حضور مسئولان در فعاليت‌هاي حماسي عنوان کرد: خدمت‌گزاران نظام جمهوري اسلامي مانند هميشه و بيشتر از قبل التزام عملي خود را به ولايت فقيه نسبت به شعار سال نشان دهند.

وي در پايان با اشاره به فعاليت‌هاي بسيج دانشجويي در جامه عمل پوشاندن به شعار سال خاطرنشان کرد: در مهر ماه سال 91 با تاسيس کميته مقاومتي در بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند سعي در پيشبرد فرمايشات مقام معظم رهبري داشتيم که در اين مدت با برگزاري همايش اقتصاد مقاومتي و مطالبه‌گري‌هايي از دولتمردان در طرح همايش‌هاي پرسش و پاسخ، گام محکمي را در اين راستا برداشته‌ايم.

انتهای پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.