سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

خلع ید از 11 هزار هکتار از اراضی ملی در زنجان

خلع ید از 11 هزار هکتار از اراضی ملی در زنجان از آغاز فرودین‌ماه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس اداره مراتع و جنگل‌های اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره  به فعالیت یگان حفاظت محیط زیست این استان از اول فروردین ماه امسال  گفت: فعالیت این یگان منجر به خلع ید و تصرف اراضی ملی از 11 هزار هکتار شده است.

 سالک با اشاره به در پیش بودن روز 13 فروردین حفاظت از محیط زیست را مهم ارزیابی کرد و افزود: جلوگیری از فرسایش خاک و وقوع سیل،  تولید گیاهان دارویی،تنظیم آب و هوا و گردش آب را از جمله فواید حفظ محیط زیست دانست.

 وی با اشاره به تخریب و صدمات وارد شده از طریق آتش سوزی به طبیعت  تصریح کرد: آتش‌سوزی به پوشش گیاهی زمین آسیب جدی وارد می‌کند و افراد باید در روز 13 فروریدین به این مهم توجه کنند.

 رئیس اداره مراتع و جنگل‌های اداره کل منابع طبیعی استان  با تاکید بر لزوم آشنایی کودکان با اخلاق زیست محیطی باید به کودکان آموخت یک زمین بیشتر نداریم و باید تمام تلاش خود را برای سلامتی و حفاظت از آن انجام دهیم.

  سالک به فعالیت یگان حفاظت محیط زیست استان ، از اول فروردین اشاره وخاطر نشان کرد: فعالیت این یگان منجر به خلع ید و تصرف  اراضی ملی از 11 هزار هکتار شده است./ع


برچسب ها: خلع ، ید ، اراضی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.