سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ريئس كميته ايروبيك ژيمناستيك:

فدراسوني كه پول ندارد منحل شود بهتر است

علي نصيري گفت: فدرايسون ژيمناستيك بايد به عنوان سرپناه ملي پوشان باشد.

علي نصيري در گفتكو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملي پوشان ايروبيك ژيمناستيك با اينكه در سال 91 براي اولين بار و پس از 90 سال موفق به كسب مدال آسيايي شدند اما از قدرداني وزرات ورزش خبري نسيت و ما تا تلان هر تلاشي كرديم ولي نتيجه نگرفتيم و صبورانه رفتار كرديم.

وي اضافه كرد: متاسفانه فداراسيون از لحاظ مالي در معذوريت قرار دارد البته من با مسئولان فدراسيون مشكل ن دارم ولي آنها بايد به عنوان سرپناه عمل كنند و نگاهي عميق تر به اين رشته ها داشته باشند.

نصيري در خصوص برنامه هاي اين رشته ورزشي در سال آينده تصريح كرد: قرار بود مسابقات جام جهاني سوزوكي برگزار شود اما متاسفانه من به عنوان رئيس كميته نتوانستم برنامه ريزي هاي لازم را انجام دهم چرا كه تمام برنامه هاي ما به دليل كمبود بودجه فدراسيون لغو مي شود.

وي در ادامه افزود: با توجه به تقويم ورزشي تفكرات بالايي را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داديم ولي متاسفانه نهادهاي مربوط بي توجه به اين ورزش و موقعيت آن هستند.

رئيس كميته ايروبيك ژيمناستيك لز برگزاري مسابقات جهاني اين رشته خبر داد و گفت: كلمبيا در مرداد ماه سال جاري ميزبان اين مسابقات است و تيم ملي ايران با توجه به رنكينگي كه دارد اگر در اين عرصه حضور نيابد از طرف فدراسيون جهاني ژيمنتستيك به مشكل بر مي خورد.

وي تصريح كرد: فاصله ملي پوشان ايراني با بهترين هاي جهان بسياركم است و ما اگر بتوانيم در رقابت هاي مختلف شركت كنيم مي توانيم شكوفاييخود را به طور كامل نشان دهين و بايد اين نكته را نيز مد نظر قراردهيم كه نبايد نيرو و استعداد جوانان ما در ايروبيك ژيمناستيك از بين برود.

نصيري در پايان خاطر نشان كرد: سال گذشته فدراسيون حتي نمي توانست هزينه داوران در مسابقات ليگ را تامين كند و از اين رو قرار است اين مسابقات سال آينده با دريافت ورودي از ورزشكاران برگزار شود كه اين امر پسنديده نيست./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.