سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوجوانان وزنه بردار برای المپیک 2014 آماده می شوند

تیم وزنه برداری نوجوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان که همزمان انتخابی المپیک 2014 است خود را حاضر می کنند تا بتوانند در این دور از رقابت ها سهمیه المپیک را به دست بیاورند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فدراسیون وزنه برداری استارت کار خود را در سال 1392 با مسابقات جهانی ازبکستان در 15 فروردین ماه آغاز خواهد کرد که تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان حضور خواهند داشت رقابت های جهانی ازبکستان در روزهای 17 تا 24 فروردین ماه در تاشکند برگزار می شود و جنبه کسب سهمیه المپیک نوجوانان را هم دارا می باشد.

در ادامه که نفرات اعزامی تیم نوجوانان کشورمان به این مسابقات متشکل از کیانوش رستمی (62 کیلوگرم)، رامین ولی پور (69 کیلوگرم)، علیرضا دهقان (85 کیلوگرم)، امیرحسین فضلی و میلاد رشیری (94 کیلوگرم)، علیرضا سلیمانی و پیمان جان (94+کیلوگرم) می باشد و سعید رضا زاده وزنه بردار فوق سنگین در رده سنی نوجوانان به عنوان نفر ذخیره این تیم را همراهی خواهد کرد.

گفتنی است، تیم نوجوانان برای حضور در این رقابت ها در 2 گروه عازم تاشکند خواهند شد که گروه اول برای حضور در این رقابت ها در 2 گروه عازم تاشکند خواهند شد که گروه اول متشکل از رئیس فدراسیون، جورج زالای مربی تیم و کیانوش باقری و رامین ولی پور و علیرضا دهقان و وزنه برداران اوزان دسته های 62، 69‌، 85 کیلوگرم در تاریخ 14 فروردین تهران را به مقصد تاشکند ترک خواهند کرد و گروه دوم نیز شامل کوروش باقری سرمربی تیم های ملی، داریوش باقری مربی وزنه برداری دسته های 94‌، 94+‌ در روز 19 فروردین ماه سال جاری راهی محل برگزاری مسابقات جهانی خواهند شد.

شایان ذکر است اردوی وزنه برداری جوانان و نوجوانان که از دی ماه سال گذشته به طور مستمر در محل کمپ تیم های ملی آغاز شده بود و با برگزاری اردوی یک ماه در هشتگرد کرج ادامه یافته بود و هم اکنون در مجموعه ورزشی آزادی در حال پیگیری می باشد این اردوها تا روز 19 فروردین ماه که دومین گروه وزنه برداری نوجوانان به رقابت های جهانی ازبکستان اعزام می شود ادامه خواهد داشت اما پس از آن به مدت 10 روز تعطیل خواهد شد تا تیم ملی وزنه برداری نوجوانان از رقابت های جهانی ازبکستان برگردد.

گفتنی است، دور جدید اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از 30 فروردین ماه در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری در مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد.

در ادامه، کوروش باقری سرمربی تیم های ملی وزنه برداری که طی روزهای 19 تا 24 فروردین ماه برای همراهی تیم وزنه برداری نوجوانان در رقابت های جهانی ازبکستان خواهد رفت در بازگشت ؟؟ از آماده سازی تیم وزنه برداری نوجوانان برای حضور در رقابت های جهانی پرو فهرست جدید تیم ملی بزرگسالان را نیز اعلام خواهد کرد تا وزنه برداران بزرگسالان بال ترکیب جدید در اردوها حاضر شوند.

گفتنی است، تیم ملی بزرگسالان که پیش از این یک اردوی 20 روزه را طی روزهای 16 اسفند تا 5 فروردین ماه در اهواز سپری کرده بود تا برای شرکت در رقابت های بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی بزرگسالان آسیا در خرداد و تیرماه سال جاری آماده شوند.

بر طبق این گزارش گفتنی است، رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان انتخابی المپیک نوجوانان از تاریخ 17 تا 24 فروردین ماه در تاشکند ازبکستان رقابت های قهرمانی جوانان جهان از 13 تا 21 اردیبهشت 1392 در لیمای پرو

رقابت های قهرمانی نوجوانان از 5 تا 12 خرداد 1392 در دوحه قطر

دومین دوره بازی های کشورهای اسلامی از 16 تا 27 خردادماه در ریائوی اندونزی

رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا از 30 خرداد تا 5 تیرماه در آستانه قزاقستان

رقابت های قهرمانی جوانان آسیا از 10 تا 17 تیرناه در بیشکک قرقیزستان

بازی های آسیایی نوجوانان از 25 مردادماه تا 2 شهریور در نانجینگ چین

رقابت های جوانان و بزرگسالان باشگاه های آسیا از 19 تا 25 شهریور در پیونگ یانگ کره شمالی

رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان از 24 مهرماه تا اول آبان 1392 در ورشوی لهستان برگزار خواهند شد./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.