سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مديركل حمل ونقل و پايانه‌هاي خراسان رضوي خبر داد استقرار واحد رسيدگي به شكايات حمل و نقل زائران در طرح نوروزي

مديركل حمل ونقل و پايانه‌هاي خراسان رضوي گفت: واحد رسيدگي به شكايات اداره كل حمل ونقل و پايانه‌هاي خراسان رضوي براي نخستين بار در طرح نوروزي مستقر شده است.



حمیدرضا شهرکی ثانوی در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات نوروزي به زائران و مسافران علي بن موسي الرضا (ع) در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار کرد: در ايام طرح نوروزي92 تمام بخش‌هاي خدمت رساني و اطلاع رساني دستگاه و مديران استان فعال هستند و برعملكرد آنان به منظور خدمات دهي صحيح و به موقع نظارت مي‌شود.

شهرکی ثانوی خاطرنشان کرد: واحد رسيدگي به شكايات اداره كل حمل ونقل و پايانه‌هاي خراسان رضوي براي نخستين بار در طرح نوروزي مستقر شده و آمادگي رسيدگي و پاسخگويي به شكايات زائران ومسافران نوروزي را دارد.

وي ادامه داد: از ديگر برنامه‌هاي اين اداره كل، اجراي طرح ايمني سرنشين خودروها و تهيه و توزيع كتابچه‌هاي نوروزي در سطح استان است.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir و سامانه پيامكي 3000611 ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود.


برچسب ها: استقرار ، واحد ، رسیدگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.