سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل بیمه مرکزی:

شرکت های بیمه ای رتبه بندی می شوند

رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: برای افزایش رقابت ، کاهش هزینه خدمات بیمه ای و توجه به میزان رضایت مشتریان همه شرکتهای بیمه رتبه بندی می شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد کریمی گفت: بیمه مرکزی باجدیت فرآیند رتبه بندی شرکت ها را پیگیری می کنند تا هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب برسد.
وی نحوه خدمات رسانی و میزان رضایت مشتریان از نظر پرداخت خسارت و تکریم ارباب رجوع را یکی از شاخص های ارزیابی و رتبه بندی شرکت های بیمه دانست و افزود: این اقدام می تواند با ایجاد رقابت ، در کاهش هزینه خدمات بیمه ای نیز موثر باشد.
رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر عزم جدی این نهاد برای رتبه بندی شرکت ها ،از فراهم شدن مقدمه اجرای عملیات رتبه بندی شرکت های بیمه در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت:‌ آیین نامه توانگری مالی شرکت های بیمه نیز که یکی از شاخص های اصلی رتبه بندی شرکت های بیمه است ، سال گذشته تصویب و از امسال اجرایی شده است.
وی گفت: رتبه بندی شرکت های بیمه علاوه بر تعیین محدوده فعالیت و میزان ریسک پذیری شرکت های بیمه به مشتریان در انتخاب شرکت هایی که خدمات برتر و ارزان تر ارایه می کنند کمک خواهد کرد.
بر اساس این گزارش،هم اکنون حدود 24 شرکت بیمه دولتی و خصوصی با بیش از 15 هزار نمایندگی در کشور فعالند./س
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، خسارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.