سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان برای بازی های کشورهای اسلامی

اردوی تیم ملی بانوان هوگو پوش کشور به منظور آماده سازی هرچه بیشتر برای رقابت های کشورهای اسلامی تا 23 فروردین ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اردوهای تیم ملی بانوان تکواندو کار در رده سنی بزرگسالان از چهارم فروردین سال 92 در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد که این اردو همچنان تا 23 فروردین ادامه می یابد.

گفتنی است، که 12 بانوی ملی پوش به سومین مرحله اردوی تیم ملی تکواندو بانوان راه پیدا کردند تا پس از گذراندن اردوهای آماده سازی در رقابت های جهانی 2013 مکزیک و بازی های کشورهای اسلامی اندونزی به مصاف حریفان خود بروند.

بانوان هوگوپوش کشورمان 20 روز زیر نظر مربیان تیم ملی مریم آذرمهر، فاطمه صفرپور، آزاده یاسایی و نیز مربی بدنساز ندا سلیمی به تمرین می پردازند.

در اردوی آمادگی ملی پوشان در دو بخش فنی و بدنسازی به تمرین می پردازند و پس از پایان مرحله اول اردوها پس از 3 روز استراحت مرحله دوم اردوهای خود را از 26 فروردین از سر می گیرند.

برطبق این گزارش گفتنی است، از 12 بانوی راه یافته به اردوهای تیم ملی 6 نفر در مسابقات کشورهای اسلامی که 17 خرداد به مدت 11 روز برگزار می شود شرکت می کنند./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.