سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوگل نکسوس 5، اسمارت فون بعدی گوگل بدون صفحه نمایش Full HD

نسل جدید اسمارتفونهای سری نکسوس گوگل که نکسوس ۵ نام خواهد گرفت، دستگاهی کاملا متفاوت با سایر اسمارت فون های سطح بالای اندرویدی خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، رده نکسوس به محصولات بعضا اندرویدی شرکت گوگل اطلاق میگردد، که به سفارش گوگل و شرکت دیگری به عنون تولید کننده محصول تولید میگردند...این محصولات شامل اسمارتفونها، تبلتها و اخیرا دستگاه Nexus Q که یک دستگاه استریم کننده خانگی و همچنین پروژه عینک گوگل می شود، می باشد، از جمله محبوبترین این محصولات میتوان به تبلت Nexus 7 ساخته Asus و همچنین اسمارتفون Nexus 4 ساختهی LG اشاره کرد.
 
بنابر شایعات منتشر شده، گوگل در این اسمارت فون، به جای تمرکز برروی دستگاهی با صفحه نمایش فول اچ دی، سعی در ارائه اسمارتفونی جمع و جورتر کرده است. که نکته ای قابل توجه می باشد.

نکسوس ۵ بجای استفاده از صفحه نمایشی با کیفیت 1080P که امروزه از آن در اکثر دستگاههای سطح بالای اندرویدی استفاده میشود، از یک صفحه نمایش IPS ۴.۵ اینچی با رزولوشن 720P استفاده میکند. این صفحه نمایش فضایی در حدود ۸۸ درصد از جلوی این اسمارت فون را اشغال میکند که بیشتر از سایر محصولات هم رده خود میباشد ضمن اینکه دارای قاب یا حاشیه ای به شدت باریک خواهد بود. در واقع میتوان گفت» بذ خلاف دیگر توسعه دهندگان شرکت گوگل دقت خود را در تولید این اسمارت فون به ویژگی هایی چون جمع و جور بودن هر چه بیشتر دستگاه، عمر باتری زیاد و دوربینی با عملکرد بالا و عالی تا صفحه نمایش فول اچ دی و یا سایز بزرگ صفحه نمایش معطوف کرده است. براساس بنابر شایعات نکسوس ۵ دارای یک تراشه ۱.۵ گیگاهرتزی 600 Qualcomm Snapdragon و باتری بزرگ 2800MAh است، اما متاسفانه قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی همچنان وجود نخواهد داشت، البته یکی از جذاب ترین بخشهای این اسمارت فون گوگل، دوربین آن خواهد بود، جایی که قرار است از یک دوربین ۹ مگاپیکسلی CCD در این محصول استفاده شود.

برچسب ها: گوگل ، نکسوس ، فون ، صفحه نمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مسلم
۱۲:۰۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
باتشکر از اطلاعات مفید تون اما 90%سایت های دیگه به پردازنده 2.3گیگاهرتزی وصفحه نمایش 1080p ودوربین رو8مگاپیکسلی اشاره کردن که باتوجه به اعتبارسایت شما به اینجا بیشترمیشه اعتماد کرد .