سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: مگر شما اعضای هیئت مدیره را دیده‌اید؟/ بی‌دقتی از من شروع شد، شرمنده‌ام

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مگر شما اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال را دیده‌اید؟

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛امیرحسین صادقی پس از شکست استقلال در ضربات پنالتی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان عنوان کرد: متاسفانه نتوانستیم به دیدار فینال جام حذفی برسیم. فکر می‌کنم پس از 10 نفره شدن شیرازه تیم ما از هم پاشید. انرژی خودمان را گذاشتیم تا مساوی کنیم. اخراج خسرو حیدری نیز کار را سخت‌تر کرد. بازیکنان تمرکز لازم را در روی زمین نداشتند و ما شرمنده هواداران شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان استقلال در ضربات پنالتی بی‌دقت بودند، تصریح کرد: بی‌دقتی از من شروع شد و شرمنده هواداران شدیم. امیدوارم این مسئله در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر جبران شود. خواستم ضربه چیپ بزنم که شهاب خوابید و توپم به بیرون رفت.

مدافع استقلال با اشاره به اینکه 3 ضربه پنالتی در جام حذفی مقابل فولاد و ذوب‌آهن را سپاهان زده، یادآور شد: در دیدار مقابل فولاد و ذوب‌آهن نیز ضربه پنالتی زده بودم اما در این دیدار قسمت نبود که به گل برسم.

صادقی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اعضای هیئت مدیره عنوان کردند در این شکست مسائل و مشکلات مالی دخیل بوده است؛ ‌آیا شما هم با این عقیده موافقید، گفت:‌ مگر شما اعضای هیئت مدیره را دیده‌اید؟ من به شخصه 15 تا 20 درصد از قرارداد خود را گرفته‌ام. نمی‌دانم این مسائل می‌تواند دخیل باشد یا نه. بازیکنان در زمین تمرکز نداشتند وگرنه شرایط مهیا بود. تماشاگر آمده بود، زمین بازی هم خوب بود.

وی در مورد اینکه فتح‌الله زاده عنوان کرده بازیکنان استقلال 40 درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: شاید بازیکنانی باشد که 60 درصد گرفته باشند، اما من به شخصه 15 تا 20 درصد قراردادم را دریافت کردم. بحث قرارداد نیست، ما بازی خوبی را انجام دادیم اما متاسفانه در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کردیم.

برچسب ها: استقلال ، صادقی ، هواداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.