سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

13500 خانوار مسافر نوروزی در مدارس کردستان اسکان داده شدند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان از اسکان 13 هزار و 500 خانوار مسافر و مهمان نوروزی در سطح مدارس این استان خبر داد.

ساکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج با اشاره به آمار افزایشی اسکان مسافران و مهمانان نوروزی در استان کردستان اظهار داشت: از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بالغ بر 13 هزار و 500 خانوار مسافر و گردشگر نوروزی در سطح مدارس و اقامت های مربوط به آموزش و پرورش کردستان اسکان داده شده اند.
 
وی ادامه داد: از ابتداي فعاليت ستاد اسكان مسافران نوروزی در استان کردستان تا پایان روز نهم فروردين ماه 92 بيش از 158 هزار نفر روز ميهمان در قالب 13 هزار و 500 خانوار در مراكز رفاهي و اقامتي آموزش و پرورش كردستان اسكان داده شده اند كه اين تعداد مشتمل بر 63 هزار و 332 نفر بودند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با بيان اينكه ميزان ميهمانان پذيرش شده در مراكز اقامتي آموزش و پرورش استان نسبت به نوروز سال گذشته بيش از 80 درصد افزايش داشته است، گفت: از ابتداي فعاليت ستاد اسكان آموزش و پرورش استان در نوروز 92 تا نهم فروردين ماه بيش از 158 هزار نفر روز ميهمان در مراكز اسكان پذيرش شده اند و اين در حالي است كه تعداد ميهمانان پذيرش شده در مراكز اقامتي استان در طول زمان مشابه در سال 91 فقط 83 هزار و 700 نفر روز بوده است.
 
وي با اشاره به آمادگی برای اسکان مسافران و مهمانان نوروزی در سراسر استان کردستان بیان کرد: مراكز پذيرش و اسكان ميهمانان نوروزي آموزش و پرورش كردستان تا پايان تعطيلات نوروز 92 آماده ارائه خدمات و تسهيلات به مسافران نوروزي خواهد بود.
 
ساكي در پایان با اشاره به مدارس اختصاص پيدا كرده براي اسكان و اقامت مسافران و مهمانان نوروزي در استان كردستان در تعطيلات سال جاري يادآور شد: در نوروز سال 92 تعداد 200 مدرسه با بيش از هزار و 700 كلاس براي اسكان ميهمانان و مسافران نوروزي در سطح استان كردستان مهيا شده است./س
برچسب ها: کردستان ، نوروزی ، مسافر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.