سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

توسعه امور فرهنگي سبب جذب گردشگران خراسان‌رضوي شده است

معاون گردشگری اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان‌رضوي گفت: توسعه امور فرهنگي سبب جذب گردشگران و مسافران نوروزي خراسان‌رضوي شده است.



سیدجواد موسوی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به استقبال زائران و مسافران نوروزي از برنامه‌ها و مراكز فرهنگي ايام نوروز اين استان، اظهار كرد: ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي تاكيد ويژه‌اي بر افزايش كيفي و جذابيت مضاعف برنامه‌هاي فرهنگي ايام نوروز 92 براي گردشگران و زائران دارد.

وي افزود: برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي از مواردي است كه همواره مورد توجه مسافران و گردشگران بوده و از همين حيث بايد نسبت به توسعه اين بخش اهتمام ويژه داشته باشيم.

موسوی با بيان اينكه نوروز 92 رضايت مندي مسافران را در اقامت و بازديد از مراكز گردشگري به همراه داشته، خاطرنشان كرد: مشهد با عنوان پايتخت معنوي، علاوه بر شاخصه زيارت، در حوزه مراكز تاريخي گردشگري و جاذبه‌هاي طبيعي مورد توجه گردشگران و مسافران است.

وي ادامه داد: با توجه به افزايش ورود گردشگر به خراسان‌رضوي به ويژه مشهد مقدس نسبت به سنوات گذشته، تمهيدات ويژه‌اي براي پذيرش از مسافران و گردشگران صورت گرفته است.

معاون گردشگری اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان‌رضوي از استقبال بي‌نظير گردشگران از آرامگاه فردوسي، موزه باغ نادري و خانه ملك ياد كرد و گفت: افزايش تسهيلات و خدمات فرهنگي سبب جذب بيشتر گردشگران نوروزي شده است.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir و سامانه پيامكي 3000611 ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود.


برچسب ها: معاون ، گردشگری ، میراث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.