سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

رشد 15درصدي مسافران نوروزي در فريمان

دبير ستاد تسهيلات زائران فريمان گفت: نسبت به ايام نوروزي سال گذشته 15 درصد رشد در ورود مسافران نوروزي داشته‌ايم



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي، غلامحسين كاظمي با اشاره به خدمات فرهنگي اين ستاد در شهرستان فريمان در ايام تعطيلات نوروزي اظهار كرد: يكي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين برنامه‌هاي فرهنگي، برپايي نمايشگاه صنايع دستي از 28 اسفند ماه تا پنجم فروردين ماه 92 در شهرستان فريمان است.

وي افزود: استقبال از نخستين مسافران نوروزي در فريمان با حضور مسئولان ارشد شهرستان و ارائه هدايا و بسته‌هاي فرهنگي به مسافران همراه بود.

كاظمي با بيان اينكه در سطح شهرستان بنرهايي با موضوع دهه فاطميه نصب شده، خاطرنشان كرد: همچنين چهار سفره هفت‌سين در ميدان‌هاي اصلي شهرستان فريمان با همكاري شهرداري جاي‌گذاري شده‌ است.

وي ادامه داد: با همكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز پنج تمثال شهدا به شكل بنر و تابلو در سطح شهر نصب شده است.

دبير ستاد تسهيلات زائران فريمان از غباروبي گلزار شهدا در دومين روز از سال جديد خبر داد و افزود: راهنمايي مسافران نوروزي نيز در راس اهداف بوده و از همين حيث واحدهاي متعددي در سطح شهرستان براي راهنمايي مسافران نوروزي مستقر شده است.

كاظمي تاكيد كرد: در بحث نظارت و بازرسي از حوزه‌هاي اقامتي، بهداشتي و فرهنگي نيز تيم‌هاي ساماندهي شده كه وظيفه نظارت را بر عهده دارند.

دبير ستاد تسهيلات زائران فريمان يادآور شد: نسبت به ايام نوروزي سال گذشته 15 درصد رشد در ورود مسافران نوروزي را داشته‌ايم.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir و سامانه پيامكي 3000611 ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود.


برچسب ها: دبیر ، ستاد ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.