سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات دولت در انتخابات، له یا علیه داوطلبی را ندارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات دولتی در انتخابات و تبلیغات، له یا علیه کاندیدایی را ندارد و با متخلفان، برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی افزود: دولت دهم در تلاش است، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی را فراهم کند و در زمینه فرقی نمی کند چه فردی رای بیاورد.

وی، با بیان نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: تحقق حماسه سیاسی به مشارکت همه جریان ها و گروه های دلسوز نظام و حضور همه جانبه و بانشاط مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیاز دارد.

عنابستانی، با تاکید بر لزوم بی طرفی مجریان انتخابات و صیانت از آرای مردم، تصریح کرد: فرمانداران، بخشداران و مجریان انتخابات موظفند با رعایت اصول قانون، زمینه خلق حماسه ای دیگر را در تاریخ جمهوری اسلامی فراهم کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88، حدود 85 درصد بود اظهار داشت: برای تحقق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در سال جاری، مشارکت مردم باید از سال 88 بیشتر باشد.

وی، با تاکید بر اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، انتخابات نظام جمهوری اسلامی در سلامت و امنیت برگزار شده است گفت: دولت دهم نیز به عنوان مجری انتخابات تلاش می کند، فضای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی فراهم شود./س

برچسب ها: مسئول ، استفاده ، امکانات ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.