سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نورمحمدی:

باید پیکان را ببریم تا با روحیه ای خوب به استقبال جام حذفی برویم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت : هرطوری شده باید پیکان را ببریم تا با روحیه ای خوب به استقبال جام حذفی برویم .

علیرضا نورمحمدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : شرایط مادر جدول طوری است که اگر امتیاز بدهیم، شرایط مان در جدول بد می شود.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: بازی با پیکان برای ما خیلی  مهم است و برد این بازی ا ز نظر روحی به ما کمک می کند تا برای جام حذفی به خوبی آماده شویم به همین دلیل باید هر طوری شده پیکان را ببریم تا با روحیه ای خوب به استقبال داماش در جام حذفی برویم .

وی درمورد شرایط پرسپولیس گفت: ما از روز سوم فروردین تمرینات خودمان را شروع کردیم و در این مدت خیلی خوب و با انگیزه کار کردیم و کاملاً آماده ایم . ما هم برای بازی با پیکان و هم برای بازی مهمی که در جام حذفی مقابل داماش داریم ، کاملاً آماده ایم.

وی در مورد وضعیت پیکان گفت: پیکان مربی و بازیکنان خیلی خوبی دارد . آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و به همین دلیل با تمام وجود بازی خواهند کرد. در مقابل پیکان اصلاً کار راحتی نداریم و بازی بسیار سختی داریم اما تیم ما هم خیلي با انگیزه است و نباید اشتباه کنیم . ما هم انگیزه بالایی داریم تا جایگاه مان در جدول را حفظ کنیم .

نورمحمدی در پایان گفت : تماشاگران ما همیشه حمایت خوبی از تیم داشته اند و با اینکه امسال شرایط خوبی در لیگ نداشته ایم اما همیشه کنار تیم بودند .

امیدواریم مقابل پیکان هم هواداران کنار ما باشند و هرچند که تعطیلات نوروزی است اماازحمایت تیم غافل نشوند چون این بازی ازنظر روحی و روانی برای ما مهم است و باید ببریم تا با روحیه ای خوب به مصاف داماش در جام حذفی برویم ./مح


 

برچسب ها: مورد ، بازی ، جدول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.