سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در شهرستان بروجن

استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرای این استان، از روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن، دیدن كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی در این دیدار، با تاكید بر پذیرایی مناسب از مهمانان و مسافران نوروزی گفت: حضور مهمانان و مسافران به منزله سرمایه برای استان چهارمحال و بختیاری است و مسئولان، باید در حد توان برای رفاه حال آنان تلاش كنند.

وی افزود: اطلاع رسانی به موقع و راهنمایی مسافران درخصوص جاذبه های گردشگری و معرفی مكان های خدماتی و رفاهی برای رفع نیازهای آنان، علاوه بر تامین رضایتمندی مسافران نوروزی، تردد بی مورد در معابر شهری و جاده های  این استان را كاهش می دهد.

عنابستانی، در بازدید از ایستگاه های فعال شهرداری بروجن نیز گفت: اقداماتی كه شهرداری در ایام نوروز برای زیباسازی شهر و برای شادابی مردم و شهر انجام داده در خور توجه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین، در بازدید از پل تاریخی مصلای شهر بروجن و بازارچه دائمی صنایع دستی واقع در این پل تصریح کرد: صنایع دستی به عنوان میراث هنر و فرهنگ مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حفظ و نگهداری آن در كنار توسعه فعالیت های دنیای مدرن، دارای اهمیت است.

وی، در بازدید از موزه مردم شناسی معروف به شارقی ها در شهر بروجن نیز گفت: بهره‌مندی مناسب از توانمندی‌های این شهرستان، در زمینه گردشگری می‌تواند تاثیر مثبتی بر بهبود درآمد، اشتغال و رفاه اجتماعی داشته باشد.

عنابستانی، بر ضرورت اطلاع رسانی و تبلیغ ظرفیت های بالقوه فرهنگی، هنری، صنایع دستی و طبیعی استان چهارمحال و بختیاری و بخصوص شهرستان بروجن برای ورود و جذب گردشگر ماندگار تاكید كرد.

موزه مردم شناسی شهر بروجن، معروف به موزه شارقی استاد بهرامی، شامل: مجموعه ای از مجسمه های سیمانی است كه در آن، فرهنگ قدیم و آداب و رسوم زندگی مردم استان چهارمحال و بختیاری در زمینه های كشاورزی و دامداری به نمایش گذاشته شده است.

پل تاریخی مصلای شهر بروجن، واقع در ضلع جنوبی حسینیه مصلا، از آثار تاریخی دوره قاجاریه است كه هفتم دیماه 1380 به شماره 4205 در فهرست آثار ملی كشور ثبت شده است.

شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت ) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.