سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی/

تشکیل گشت‌های ویژه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

شهردار خواف از تشکیل گشت‌های ویژه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عبدالحمید عطوفتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در تمام ایام سال در برنامه کاری شهرداری بوده است؛ اما با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز ممکن است تعدادی از افراد به ساخت و ساز غیر مجاز بپردازند،  شهرداری با تشکیل گشت‌های ویژه اقدام به جلوگیری از انجام چنین فعالیت‌هایی کرده است.

وی با بیان اینکه شهروندان باید با آنچه که اصول و مقررات شهروندی نامیده می‌شود آشنایی داشته باشند افزود: مهم‌ترین اقدامات این گشت‌ها علاوه بر کنترل و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز، اهدا کتاب اصول شهروندی، شهروند شهر غزل است.

 شهردار خواف یادآور شد: این کتاب با هدف آشنایی بیشتر با اصول و قوانین شهروندی، ساخت و ساز شهری، واژه های حقوقی، کمیسیون ماده 77 شهرداری‌ها و انواع تخلفات ساختمانی کمیسیون ماده 100 توزیع می‌شود.

عطوفتی از اقدامات و همکاری مراجع قضایی، فرمانداری و نیروی انتظامی در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در طول سال تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در سال جدید با همکاری و تعامل  بیشتر شهروندان  شهری زیبا تر و آبادتر داشته باشیم.
برچسب ها: شهرداری ، خواف ، خراسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.