سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

مراجعه 418هزار مسافر به راهنمایان نوروزی خراسان جنوبی

از ابتدای سفرهای نوروزی تا چهارم فروردین‌ماه جاری 418 هزار و 560 نفر به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی در سطح استان مراجعه کرده‌اند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در این طرح 20 پست راهنمای مسافران نوروزی در سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

محمدرحیم شهریاری افزود: از ابتدای آغاز طرح مسافران نوروزی تاکنون 54 هزار و 944 نفر به خیمه‌های نماز برای اقامه نماز مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به استقرار ایستگاه‌های سلامت و فضای دوستدار کودک در پست‌ها برای مسافران گفت: ایستگاه‌های سلامت 3 هزار و 589 نفر و فضای دوستدار کودک نیز 64 هزار و 492 نفر مراجعه‌کننده داشته‌اند.

شهریاری در ارتباط با توزیع بروشور‌های امدادی اذعان داشت: 132 هزار و 24 بروشور آموزشی امدادی، 52 هزار و 962 نقشه و 35 هزار و 196 کتابچه آموزشی و راهنمای مسافران نوروزی بین مسافران توزیع شده است.

وی یادآور شد: تاکنون در طرح راهنمای مسافران نوروزی 7 هزار و 907 نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شده و 3 هزار و 379 نفر نیز فرم اهدای عضو را تکمیل کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ارتباط با طرح سحاب اظهار کرد: امسال با اجرای طرح سحاب (سامانه حرکت‌های امدادی بشردوستانه) اعضای این تیم‌های سه نفره، به 40 هزار و 998 نفر خدمات ارائه داده‌اند.

شهریاری متذکر شد: طرح راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از 28 اسفند‌ماه 91 آغاز و تا 14 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد./س

برچسب ها: مراجعه ، مسافر ، راهنما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.